به گزارش ایرنا، رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر در این ارتباط روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: اثر پویانمایی پدر به مدت 2 دقیقه به نویسندگی و کارگردانی عابدین رمضانی هنرمند نوجوان بوشهری، سال 1396 در این انجمن تولید شده است.
عبدالرحمن برزگر افزود: اثر پویانمایی پدر، داستان پسر بچه‌ای‌ است که برای آینده خود شغلی انتخاب می ‌کند.
وی ادامه داد: جلوه‌های ویژه انیمت این اثر را جواد رمضانی، طراحی شخصیت و پس‌زمینه را پیمان دهقانی، تدوین و صدا گذاری را هاله چهله‌زاده و فیلم‌نامهٔ مصور ( storyboard) را فاطمه رمضانی به عهده داشته‌اند.
رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر بیان کرد: جشنواره ملی پویانمایی آگاهی، آموزش و پیشگیری در قالب‌های انیمیشن سنتی (دستی)، انیمیشن دیجیتال 2 بعدی، انیمیشن دیجیتال 3 بعدی، استاپ موشن، انیمیشن تئاتر عروسکی، انیمیشن خمیری، انیمیشن شن و ماسه و فلیپ بوک در استان فارس برگزار شد.
برزگر گفت: خشونت، طلاق، اعتیاد، آسیب‌های نوپدید مانند تلفن همراه، ماهواره و فضای مجازی شامل شبکه‌های اجتماعی و کلاهبرداری‌های اینترنتی، فرهنگ رانندگی، فرهنگ شهروندی و حاشیه‌نشینی از محور‌های این جشنواره بود.
عابدین رمضانی متولد سال 1369 از فیلم‌سازان انجمن سینمای جوان بوشهر است که چند فیلم کوتاه داستانی و انیمیشن را در کارنامه خود دارد.
نخستین اثر انیمیشن این کارگردان به دهمین جشنواره فیلم 100 راه پیدا کرد و انیمیشن دوم به نام پدر در جشنواره ملی آیات و جشنواره ملی پویانمایی آگاهی، آموزش و پیشگیری برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفت.
این نویسنده و کارگردان هم اکنون در حال پیش تولید و ساخت فیلمی با موضوع قرآنی است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.