به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روزسه‌ شنبه در نشست هم‌اندیشی محتوایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بوشهر افزود: 40 سال شاهد دشمنی دشمنان انقلاب و اسلام بودیم که در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و نظامی تا آنجا که توانستند برای مقابله با نظام و انقلاب تلاش کردند.
وی بیان کرد: در این ارتباط تلاش می‌شود تا با هم‌فکری، هم‌افزایی و استفاده از راهبردهای مناسب بیش از پیش برای اهداف انقلاب و دینی فعالیت کنیم.
سروستانی اظهار داشت: دشمنان با جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، جریانات سیاسی و دیگر برنامه‌ها علیه نظام و با جنگ‌های نیابتی همواره در صدد ایجاد مانع در پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری حکومت دینی در ایران بودند.
وی بیانکرد: انقلاب اسلامی اکنون به بلوغ سیاسی رسیده و دشمن در هر عرصه‌ای که وارد شده بجز شکست چیزی نصیب آنها نشده است که باید با حرکت آفندی و پدافندی این مسیر را همچنان دنبال کنیم.
سروستانی ادامه داد: امسال دشمنان جنگ روانی را در دستور کار داشتند و برای آینده هم برنامه‌های دارند که تاکنون این مسائل را با هدایت‌های رهبری و حضور مردم بخوبی پشت سر گذاشتیم.
وی بیان کرد: جامعه باید دینی و انقلابی نگه داشته شود که با این رویه نصرت و پیروزی در انتظار انقلاب اسلامی و جریان مقاومت است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با صبر و هوشیاری در پیش گرفته شده نظام ما هر روز یک سنگر جلو می‌رود و دشمن نیز در حال عقب ‌نشینی از موضع خصمانه خود است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.