به گزارش ایرنا، سورنا ستاری روز دوشنبه در بازدید از مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای بوشهر افزود: هم اکنون بخشی از شرکت های دانش بنیان فعال در کشور در زمینه پزشکی کار می کنند.
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این بازدید گفت: این مرکز برای توسعه فعالیت‌ها به 2 دستگاه تصویربرداری و دستگاه تولید کننده داروهای رادیو اکتیو نیاز دارد.
مجید اسدی افزود: در این ارتباط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیمی از هزینه‌های آن را تامین کرده اما برای 50 درصد دیگر نیاز به حمایت است.
وی اظهارداشت: این مرکز در زمینه‌های مختلف پزشکی هسته‌ای در قالب گروه‌های تصویربرداری مولکولی، فیزیک پزشکی، نانوتکنولوژی پزشکی و فارماکولوژی مولکولی فعالیت می‌کند.
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: بخش بالینی این مرکز در زمینه پزشکی هسته‌ای و درمان و تشخیص بیماری‌های مختلف از جمله سرطان، قلب و عروق فعالیت چشمگیری دارد.
اسدی اضافه کرد: این مرکز با تکیه بر توانمندی‌های بالای علمی و پژوهشی اعضا، موفقیت‌هایی در سطح مراکز تحقیقاتی کشور کسب کرده است.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سفر یکروزه خود به استان بوشهر از واحدهای فناور گروه صنعتی پلیمر، شرکت دانش بنیان شاخه زیتون لیان، صنایع شیمیایی، پایلوت مرکز بین المللی توسعه نرم افزار خلیج فارس، مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و شرکت های مستقر در ساختمان جدید پارک علم و فناوری این استان بازدید کرد.
افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه خلیج فارس، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و شرکت در نشست شورای اداری استان از دیگر برنامه های سفر ستاری به بوشهر است.
6043/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.