به گزارش ایرنا، شهسوار قائدی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش تقاضای عمومی مردم برای خرید برخی کالا‌ها و خدمات و انجام سفر‌های سیاحتی مسافران نوروزی، طرح نظارتی ویژه نوروز تا 15 فروردین سال جدید ادامه دارد.
وی بیان کرد: در اجرای این طرح و رصد روزانه بازار شب عید، بازرسان این اداره و اتاق اصناف شهرستان‌ به صورت 2 شیفت حضور دارند.
قائدی اظهار داشت: این طرح در بخش کالایی مواردی مانند نان، لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج، شکر، پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار و شیرینی را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: در بخش خدماتی نیز شرکت‌های مسافرتی هوایی، زمینی، دریایی، واحد‌های اقامتی، رستوران ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، انبارها، سردخانه ها، میدان میوه و تره بار بازرسی می‌شود.
وی گفت: در ایام نوروز، کشیک‌ها و گشت‌های نظارت و بازرسی همانند سایر روز‌ها فعال است و با هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی برخورد می‌شود.
قائدی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و ندادن صورت حساب توسط اصناف موارد تخلف را به واحد دریافت شکایات مردمی گزارش دهند.
شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان 250 هزار نفر جمعیت دارد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.