زهره محنایی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از رویکردهای مهم این کمیته، مشارکت مردمی در اجرای برنامه های این ستاد است زیرا که انقلاب اسلامی برخاسته از اراده ملت و رمز ماندگاری آن مشارکت آنان در همه عرصه ها بوده است.
وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب با شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه (س) مصادف شده برنامه های دهه فجر متناسب با این ایام برنامه ریزی شده است.
محنایی با بیان اینکه توجه به اندیشه های امام راحل و گفتمان سازی در این حوزه مهم است، گفت: نهادهای فرهنگی نقش موثری در تبیین و تشریح اندیشه های امام خمینی (ره) دارند و دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل امروز بویژه جوانان و نوجوانان با آرمان های امام راحل و انقلاب است.
مسئول کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر دیلم افزود: نواختن زنگ انقلاب، شب شعر فجر، اکران فیلم های سینمایی با موضوعات انقلابی، برگزاری کارگاههای مختلف آموزش هنری، آذین بندی و نصب پلاکارد و پرچم سردر ادارات با محوریت ایام فاطمیه، نمایشگاه دستاوردههای فرهنگی هنری، اهدای کتاب، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده های این عزیزان، مسابقات ورزشی، خاطره گویی در مدارس، پیاده روی خانوادگی و اجرای نمایش های خیابانی باموضوع ایثار و شهادت از جمله برنامه های مهم این کمیته در سطح این شهرستان است.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6043/6164/7215
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.