به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز شنبه در همایش یک روزه فرهیختگان و نخبگان فرهنگی فرماندهی انتظامی استان بوشهر افزود: جوانان توانمند کشور با خودباوری، اعتماد به نفس و دین داری و حضور در صحنه های مختلف نظامی، علمی، فرهنگی و اقتصادی همواره پاسخی محکم به دشمنان انقلاب دادند که تصور داشتند انقلاب اسلامی به 40 سالگی نمی رسد.
وی افزود: اکنون که از پیروزی انقلاب اسلامی 40 سال گذشته اگر تنها دستاورد این انقلاب استقلال کشور باشد همین هم کافی است.
حسینی بوشهری ادامه داد: کشوری که سرنوشت آن را سفرای کشورهای بیگانه رقم می زدند اکنون سرنوشت خود را تعیین می‌کند و گوش به حرف بیگانگان نمی دهد.
وی با اشاره به نقش اساسی نیروی انتظامی در تامین آرامش مردم، خطاب به کارکنان نیروی انتظامی گفت: موفقیت کارکنان این نیرو در گرو رعایت وظیفه سازمانی و نگه داشتن حریم شخصی است زیرا اگر مواظب حریم خودمان نباشیم نباید از دیگران انتظار آن را داشته باشیم.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی نباید اجازه دهد به اقتدارش لطمه‎ای وارد شود.
حسینی بوشهر اضافه کرد: این نیرو از امنیت یک جامعه دینی دفاع می کند و دشمنان برای تخریب این جامعه اسلامی از هیچ راهی دریغ نمی ‌کنند.
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور افزود: کارکنان نیروی انتظامی به آشنایی با قرآن و مسائل دینی بیش از دیگران نیاز دارند زیرا با صحنه هایی مواجه می‌شوند که اگر دین باوری در وجود فرد نباشد ممکن است با مشکل روبرو شود.
حسینی بوشهری بیان کرد: نیروی انتظامی باید الگوی محبت، اخلاق، خویشتنداری و پاکی باشد و به نحوی عمل کند که اقتدارش از یک سو مایه هراس دشمن و از سوی دیگر آسایش و آرامش مردم را تامین کند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.