به گزارش ایرنا، عبدالامیر قاسمی روز شنبه در نشست با رئیس دانشگاه آزاداسلامی این شهرستان افزود: مراکز آموزش عالی از نقاط قوت این شهرستان به شمار می آید و دانشگاه ها برای توسعه همه جانبه منطقه می توانند کمک کنند.
وی اظهارداشت: شهرستان دیلم یکی از پایه های علمی استان بوشهر است و دانشگاه آزاد باید برای آینده منطقه چشم انداز داشته باشد.
فرماندار دیلم گفت: اجرای تمامی برنامه ها و طرح های مطالعاتی توسط دستگاه های اجرایی این شهرستان پیوست علمی داشته باشد.
وی اضافه کرد: کسب مقام و افتخارآفرینی دانشگاه آزاد در حوزه های فرهنگی و ورزشی و علمی نشانگر تلاش این مجموعه است که امیدواریم این روند با موفقیت های بیشتری تداوم یابد.
قاسمی گفت: دولت برای ایجاد هرگونه مرکز علمی و تحقیقاتی با رویکرد پرورش آبزیان دریایی توسط این مرکز علمی همکاری می کند.
فرماندار دیلم بیان کرد: رسانه ها و فعالان اجتماعی در کنار هرگونه نقد و ارایه پیشنهاد، خدمات و نقاط قوت نظام و دولت را گسترده اطلاع رسانی کنند.
وی افزود: دانشجویان باید در امیدبخشی جامعه نقش آفرینی و بارهای روانی ایجاد شده توسط دشمنان را خنثی کنند.
رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد دیلم گفت: این شهرستان به عنوان دومین دانشگاه در جذب رشته های کارشناسی ارشد به شمار می آید و رضایتمندی دانشجویان ملاک عمل این مجموعه است.
محمدعلی نیک بخش افزود: ایجاد زیرساخت های لازم در جذب و ماندگاری دانشجویان در این شهرستان اثر گذار است و انتظار داریم کمبودهای موجود برطرف شود.
وی اظهارداشت: دانشگاه آزاد دیلم در حوزه های علمی، فرهنگی و ورزشی در کشور از جایگاه خوبی برخوردار است و به عنوان نماینده استان بوشهر موفق به کسب مقام سوم در مسابقات فوتبال دانشگاههای کشور و در والیبال استان نیز مقام قهرمانی را در کارنامه خود دارد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6043/6164/7216
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.