به گزارش ایرنا، سید احمد علمداری روز پنجشنبه در بازدید مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر از پارک یاد شده افزود: از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌ شود تا این پارک پیش از آغاز نوروز 98 به بهره‌برداری می‌رسد.
وی بیان کر: در مجموع 400 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه هزینه می‌شود که انتظار است گردشگران و مسافران نوروزی استفاده لازم را از این مجموعه گردشگری، تفریحی و رفاهی ببرند.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: بزرگترین پارک ساحلی و گردشگری جنوب استان بوشهر در بندر نخل تقی درحال اجراست.
حمید بردستانی افزود: پارک ساحلی گردشگری خلیج فارس در بندر نخل تقی با مساحت 15 هکتار در دست اجراست و انتظار داریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
وی اظهار داشت: پارک گردشگری خلیج فارس یک فضای منحصر به فرد در ساحل سازی شهری است که با کیفیت بالایی در دست اجراست.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر یادآورشد: تمامی زیر ساخت‌های لازم برای رفاه حال مردم در این مجموعه گردشگری ساحلی از جمله جاده سلامت، پیست و ایستگاه دوچرخه، آلاچیق‌های متعدد و زیرساخت‌های لازم برای احداث رستوران و کافی شاپ پیش بینی شده است.
بردستانی افزود: راه اندازی مجموعه بازی‌های آبی در پارک گردشگری نخل تقی از دیگر برنامه های تعریف شده برای این پارک دریایی ساحلی است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.