به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش این شهرستان افزود: در کمیته برنامه ریزی نگاه و توجه ویژه ای به آموزش وپرورش شده و اعتبارات ویژه ای به این بخش اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه به روز بودن مدارس از برنامه های جدی شورای آموزش و پرورش این شهرستان است، گفت: تاکنون 200 کلاس درس هوشمندسازی و نمازخانه های مدارس نیز تجهیز شده است.
فرماندارگناوه اظهارداشت: کسب رتبه های برتر در رقابت های استانی و کشوری از جمله در رشته های فیزیک و دین و زندگی و ورزشی از جمله موفقیت های دانش آموزان این شهرستان است.
وی افزود: شورای آموزش وپرورش بالاترین ستاد تصمیم گیری به شمار می آید که برای رسیدن به اهداف تعیین شده نشست های مستمری با حضور اعضا برگزار و با همفکری و مشورت یکدیگر تصمیم های خوبی اتخاذ و همکاری و تعامل خوبی با دیگر ادارات و فرهنگیان دارد.
وی بیان کرد: آموزش وپرورش مهم ترین نهادتربیتی به شمار می آید و نقشی مهم در قوام فرهنگی و تربیتی ایفا می کند که برای پیشرفت و توسعه باید به علم روز آشنایی کامل داشته باشد.
فرماندار گناوه بازسازی مدارس تخریبی را از برنامه های مهم در سال آینده دانست و گفت: 3 زمین چمن مصنوعی ورزشی در مدارس و سه زمین دیگر در دست ساخت است.
وی افزود: احداث سالن های ورزشی در مدارس از دیگر برنامه های اولویت دار در این شهرستان است.
فرماندار گناوه، بر برگزاری هرچه باشکوهتر دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان که تقارن با 40 سالگی عمر باشکوه انقلاب دارد تاکید کرد و گفت: برنامه های دهه فجر امسال با محوریت و ریاست امام جمعه این شهرستان بهتر از سال های قبل برگزار خواهدشد.
پاک نژاد از مسئولان ادارات و نهادها خواست عملکرد برجسته حوزه های خود را در 40 سال عمر انقلاب بویژه دولت تدبیر و امید به خبرنگاران ارایه تا به مردم بازگو کنند.
امام جمعه گناوه با اشاره به اینکه جامعه ای پیشرفت و تکامل خواهد یافت که دارای الگو و اسوه باشد، گفت: الگوگیری و اقتدا به ائمه اطهار(ع) نقشی مهم در کاهش و کمرنگ شدن آسیب های اجتماعی دارد.
حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی بر تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام به مردم تاکید کرد و افزود: همدلی و انسجام ملت و تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت و استواری و اقتدار 40 ساله انقلاب دربرابر تهدیدها و تحریم های ظالمانه دشمنان است.
وی گفت: روحیه انقلابی، تبعیت محض از ولایت فقیه و اعتماد به جوانان از مهمترین راهبرد در برابر جنگ تبلیغاتی و رسانه ای و اقتصادی دشمن در برهه کنونی است.
امام جمعه گناوه با تقدیر از فعالیت های مجموعه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: باتوجه به موفقیت دانش آموزان در کنکور امسال از مجموعه فرمانداری و آموزش وپرورش انتظار داریم که در تقویت بنیه علمی دانش آموزان بیش از پیش تلاش کنند.
رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: باتوجه به گستره وسیع آموزش و پرورش به میزانی که توقع از آن می رود نیازمند توجه بیشتر است که شوراهای آموزش وپرورش فرصتی مغتنم در این ارتباط است.
نعمت الله جوهری فرد افزود: آموزش وپرورش نیازمند توجه و نگاه همه مسئولان و اقشار جامعه است و همه باید این مجموعه را مال خود بدانند.
وی گفت: باتوجه به اینکه بهترین سرمایه های خانواده ها در اختیار آموزش وپرورش قرار دارد انتظار داریم که همه دستگاه ها و نهادها توجه خاصی به آن کنند.
مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: آموزش وپرورش نقشی مهم در فرآیند توسعه دارد و در دهه های اخیر راهکارهای مختلفی برای حل معضلات نظام آموزشی طرح و اجرایی شده که از مهم ترین آنان تصویب و اجرای قانون شوراهای آموزش وپرورش است.
اسکندر احمدی افزود: شوراهای آموزش وپرورش دارای ظرفیت بسیار مهم و عظیمی هستند که باید از آنها استفاده بهینه شود.
وی اظهارداشت: به منظور کمک به امر تعلیم و تربیت و تحقق مشارکت هر چه بیشتر مردم با آموزش وپرورش همه امکانات شهر اعم از مادی و معنوی و انسانی بکار گرفته شده است.
در این آیین به مناسبت هفته شوراهای آموزش وپرورش از اعضای این شورا تجلیل و تقدیرشد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.