نعمت الله جوهری فرد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندرگناوه افزود: براساس این قانون مبالغ پرداختی شهرداری ها مستقیم به خزانه واریز و مجدد به خود آموزش وپرورش شهرستان های استان برگشت داده شده و طبق تبصره یک ذیل همین بند صرف تجهیز و توسعه مدارس و فضاهای آموزشی می شود.
وی اظهارداشت: در جلسه اخیر شورای آموزش وپرورش استان بوشهر مصوب شد که این شورا گزارشی از عملکرد نحوه هزینه درآمدهای ایجاد شده به استاندار ارایه دهد.
جوهری فرد گفت: قانون یادشده که در استان بوشهر معطل مانده بود در دولت تدبیر و امید احیا شد و استاندار جدید بوشهر در ابلاغیه ای، شهرداری های این استان را ملزم به انجام آن کرد.
رئیس اداره توسعه و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر بیان کرد: سهم شهر گناوه از محل درآمدها 180 میلیون ریال بوده که انتظار است باتوجه به گستردگی و ساخت و سازهایی که در شهر وجود دارد، مبالغ بیشتری پرداخت شود.
وی گفت: شهرداری گناوه تاکنون همکاری های بسیار گسترده و خوبی با آموزش وپرورش داشته و انتظار داریم که این مجموعه و سایر ادارات شهرستان ها توجه بیشتری داشته و نگاهشان تعقلی و مالکانه باشد تا بتوان در راستای تعلیم و تربیت گام های بیشتری برداشته شود.
وی افزود: توجه و عنایت شهرداران استان بوشهر در پرداخت درآمدها می تواند کمک شایانی در نوسازی فضاهای فرسوده و توسعه فضا و تجهیزات آموزشی بیشتر ایفا کند.
جوهری فرد با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش وپرورش افزود: فلسفه وجودی ایجاد شوراها، احیای قوانین معطل مانده آموزش و پرورش، ایجاد فرصت ها و خلق موقعیت های جدید، مشارکت همه نهادها و سازمان هایی است که به نحوی می توانند به آموزش و پرورش کمک کنند تا بتوان توقعات بجای اولیا را به خوبی پاسخ داد و اعتماد آنان را بیش از پیش جلب کرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.