به گزارش ایرنا، عبداالله نادری روز چهار شنبه در جمع مردم روستاهای مسیله شهرستان دشتی افزود: یکی از مهمترین برنامه دولت تدبیر و امید افزایش اشتغال، تولید و کسب کار با توجه به ظرفیت های هر منطقه است.
وی افزود: در 9 امسال 240 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای اشتغال زایی، راه اندازی و توسعه واحد های تولیدی در شهرستان دشتی پرداخت شده است.
نادری ادامه داد: در روستاهای شهرستان دشتی طرح های بسیار خوب اقتصاد مقاومتی در دست اجراست که زمینه اشتغال جوانان روستایی را فراهم خواهد کرد.
وی تاکید کرد: روستاهای مسیله کاکی به دلیل داشتن موقعیت بسیار و رودخانه مند امکانات خوبی برای راه اندازی واحد های صنعتی کوچک، توسعه دامداری و مرغداری و کشاورزی دارد.
نادری اضافه کرد: از مهمترین طرح های پیشنهادی و تصویبی برای این منطقه احداث شهرک صنعتی روستایی، ایجاد واحد های پرورش مرغ بومی، پرورش شتر مرغ، توسعه دامداری است که تلاش خواهد شد با مشارکت مردم این طرح ها بزودی اجرایی شود.
امام جمعه کاکی گفت: یکی از مشکلات مردم حاشیه رودخانه مند تعیین حریم هشت کیلومتری توسط وزارت نیرو است که مانع از توسعه روستاها و ایجاد واحد های تولیدی و کسب کار مردم شده است.
حجت السلام محمد محمدی افزود: شهروندان و حاشیه نشینان رودخانه مند خواستار اصلاح تعیین حریم و توجه به خواسته منطقی و بحق مردم توسط مسئولان وزارت نیرو هستند.
محمدی تاکید کرد: یکی دیگر از درخواست های مردم مسیله ها و بخش کاکی تسریع در احداث پل مند در محور کاکی به شیخیان و منطقه ساحلی کبگان است که باعث کاهش فاصله 30 کیلومتری این مسیر خواهد شد.
بخش کاکی شهرستان دشتی با 25 هزار نفر جمعیت در120 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.