به گزارش ایرنا، مریم آذرشب روز چهارشنبه در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری بوشهر افزود: استانداری به عنوان متولی بخش حاکمیتی و نظارتی دولت در استان بوشهر در فرآیند اجرا استفاده از ظرفیت و توان نهادهای اجتماعی را برای دستیابی به نتیجه ای مناسب تر در دستور کار خود قرار داده است.
وی بیان کرد: با وجود دستگاه‌های اجرایی متعدد متولی در امور مرتبط با کودکان و نوجوانان به علت نبود شفافیت در فرآیندها، برقرار نشدن تعاملات صحیح در مسیر دستگاه های اجرایی متولی و موازی کاری و اصرار بر برندسازی فردی در فعالیت‌های سازمانی، دستیابی به اهداف نوشته شده در این بخش امکان پذیر نیست.
وی بیان کرد: باید تغییرات و تحولات نگرشی و رویکردی در چگونگی اجرای مشارکتی و مشورتی فرآیندها بوجود آید که نقطه شروع این تغییرات در ذهن ها و نوع تفکرات است.
آذرشب اظهار داشت: با حمایت از سمن ها سعی در تعمیق این باور است که سازمان های مردم نهاد در کنار بخش دولتی نه در مقابل آن، چرخه منابع انسانی را در انجام وظائف و تکالیف تکمیل می کنند.
وی ادامه داد: دستگاه های دولتی راهی جز همکاری با سازمان های مردم نهاد و تقویت سمن ها برای رسیدن به خواسته ها و اهداف سازمانی خود و نتیجه مطلوب ندارند.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: پراکندگی در برنامه های حوزه کودک و نوجوان، شناسایی نشدن مسائل مرتبط با این حوزه، وجود خلاءهای اطلاعاتی در زمینه شاخص‌ها و نماگرهای این حوزه و فرآیندهای اصلاح نشده در دستگاه‌های اجرایی باعث شده نتایج قابل قبولی را کسب نکنیم.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.