به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز چهارشنبه در نشست کمیته توسعه مشارکت های مردمی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر افزود: در جنوب استان بوشهر حضور و هماهنگی لازم در زمینه مبارزه بتا مواد مخدر وجود ندارد و این نشان از نیاز به کار بیشتر در این حوزه است.
وی بیان کرد: نحوه مشارکت اجتماعی مبارزه با موادمخدر در جنوب این استان و بویژه در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیازمند ساماندهی است.
خورشیدی با تاکید بر ضرورت زیرساخت های مورد نیاز کمپ های ترک اعتیاد در استان بوشهر اظهار داشت: در محاسبه آب و برق این مراکز با تعرفه تجاری باید بازنگری صورت گیرد زیرا خدمات کمپ های ترک اعتیاد غیر انتفاعی است.
وی ادامه داد: در ارتباط با وضعیت ارائه خدمات درمانی به معتادان نیز باید همکاری بیشتر و موثرتری توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت گیرد.
خورشیدی افزود: شهرداری های استان بوشهر نیز در پاسخ به مطالبات سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر و بویژه پوشش هزینه های آنها و تبلیغات محیطی باید همکاری بیشتری داشته باشند.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه نام این کمیته توسعه مشارکت اجتماعی در مبارزه با موادمخدر است باید از طریق فراخوان های عمومی زمینه مشارکت عموم مردم از طریق طرح و ایده های متنوع فراهم شود.
خورشیدی افزود: این فراخوان عمومی حتی اگر خروجی آن چهار ایده موفق باشد می تواند در زمینه مبارزه با موادمخدر کار ساز واقع شود.
وی گفت: در ارتباط با جمع آوری معتادان متجاهر نیز استان بوشهر تا رسیدن به شرایط ایده آل فاصله دارد و باید از سوی دستگاه های ذیربط تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.