به گزارش ایرنا، سعید زرین فر روز سه شنبه در آئین آغاز به کار فن بازار منطقه ای بوشهر افزود: استان بوشهر در عرصه فناوری دارای ظرفیت بسیاری است که با تاسیس فن بازار زمینه تجاری سازی ایده های فناورانه فراهم می شود.
وی بیان کرد: با توجه به سیاست های کلی نظام در حمایت از اقتصاد دانش بنیان هدف از راه‌اندازی فن‌بازار منطقه‌ای بوشهر کمک به جذب سرمایه‌گذار و فراهم کردن زمینه های لازم برای اجرای طرحهای سرمایه گذاری فناورانه است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر اظهار داشت: با توجه به شاخص ها و پهنای باند اینترنتی در استان بوشهر امروز روستاهای استان در عرصه خرید محصولات اینترنتی رتبه برتر کشور را دارند.
زرین‌فر ادامه داد: استان بوشهر در بخش‌های مختلف از جمله نیروی انسانی جوان و توانمند دارای ظرفیت‌های بالایی است که با آغاز بکار فن‌ بازار می‌تواند تحول مهمی در این بخش ایجاد کند.
وی گفت: استان بوشهر جزو پنج استان دارای منطقه ویژه علم و فناوری کشور است که منجر به ارتقای ظرفیت‌های علمی و فناوری استان شده است.
زرین فر اضافه کرد: براساس تدوین و تنظیم نقشه جامع علمی کشور برش استانی این سند در استان‌ بوشهر در حال تدوین است و پس از تدوین برای تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح می‌‌شود.
وی افزود: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر شرکت‌های دانش‌بنیان مورد حمایت ویژه قرار دارند و اجرای پنل‌های خورشیدی، آب شیرین‌کن و دیگر پروژه‌ها مورد تاکید است.
7212/6047/7045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.