به گزارش ایرنا، معاون توسعه فناوری پارک پردیس در این آئین گفت: فن بازار ملی ایران از سال 82 تاسیس و در سال 87 به طور رسمی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برای اجرا ابلاغ شد.
حسین صابری افزود: تا پایان سال جاری 2 استان دیگر کشور به جمع استان های برخوردار از فن بازار افزوده و تا سال 1400 در 11 استان دیگر فن بازار منطقه ای راه اندازی می شود.
صابری گفت: فن بازار ها محلی برای مبادله فناوری، مشاوره و فروش محصولات دانش بنیان و نقش واسطه ای برای رساندن اطلاعات فناوری به متقاضیان، کارآفرینان و سرمایه گذاران را بر عهده دارند.
وی افزود: کارگزاران خصوصی که روش های معامله ها را فرا گرفتند تلاش می کنند در فن بازار بین عرضه کنندگان محصول و فناوری ارتباط برقرار کنند.
صابری کمک به بازاریابی محصولات فناورانه، انتقال فناوری، ارتقای سطح فناوری صنایع مستقر در استان، جذب سرمایه برای طرح‌های فناورانه، کمک به تجاری سازی آنها و برقراری روابط تجاری و فناوری بین کسب و کارها را از اهداف آغاز فعالیت فن بازار منطقه‌ای استان بوشهر عنوان کرد.
صابری یادآور شد: فن بازاران واسطه‌ای برای انتقال اطلاعات فناوری به عرضه کنندگان، متقاضیان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به حساب می آیند.
وی تصریح کرد: شبکه فن‌بازار به‌عنوان تنها مرجع اطلاعات فناوری، نقش یک واسطه‌ حرفه‌ای در سطح های مختلف را برعهده دارد.
صابری گفت: مدرسه های کسب و کار با هدف پرورش کارآفرینان و افزایش مهارت دانشجویان و دانش آموختگان در استان ها راه اندازی می شود.
7212/6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.