به گزارش ایرنا، عبدالحسن رفیعی پور چهارشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون عزم خود را جزم کرده تا نظام جمهوری اسلامی ایران را دچار مخاطره کند اما مردم با هوشیاری، بحران ها را یکی پس از دیگری با موفقیت سپری کردند.
وی بیان کرد: امروز برای عبور از مشکلات و مقابله با دسیسه های دشمن کار جانانه و سخت لازم است و مدیران شهرستان باید در شرایط کنونی تلاش خود را دوچندان کنند.
رفیعی پور ادامه داد: با رهبری های حکیمانه امام راحل ورهبر معظم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی از بحران های زیادی عبور کرد و به طور یقین با هماهنگی، وحدت، وفاق و همدلی مردم و مسئولان شرایط سخت امروز نیز سپری می شود.
وی یادآور شد: ملت ایران در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی همواره در شرایط سخت اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته و با وحدت در مقابل مشکلات ایستادگی کرده اند امروز نیز کشور به این روحیه نیاز دارد.
فرماندار تنگستان گفت: در مقابل تبلیغات گسترده و جنگ روانی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی همگان باید هوشیار باشند و هوشمندانه گام بردارند.
رئیس شورای اداری شهرستان تنگستان افزود: امنیت کشور را مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و امید می رود بتوانیم با ترویج و حفظ فرهنگ ایثار و ازخود گذشتگی راه شهدا را ادامه دهیم و در مسیر رشد و تعالی کشور گام برداریم.
رفیعی پور گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید خدمات دولت برای مردم بازگو و با اجرا و بهره برداری از پروژه های عمرانی و برگزاری جشن های انقلاب این مناسبت مهم گرامی داشته شود.
فرماندار تنگستان بر تکریم ارباب رجوع، رعایت نظم و انضباط اداری، پیگیری اعتبارات عمرانی، پاسخگویی به موقع، انتخاب مشاور جوان توسط مدیران، ارائه نکردن خدمات به ساخت و سازهای غیر مجاز، ارائه خدمات صادقانه به مردم و رعایت قانونمندی و قانون مداری تاکید کرد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.