به گزارش ایرنا، عباس جمشیدی روز دوشنبه در نشست بررسی مشکلات محله های جنوبی شهر بوشهر (در محله سرتل) افزود: در این ارتباط با اختصاص 500 تن قیر رایگان برای شهرداری بوشهر آسفالت کوچه ها در محله های هدف بصورت رایگان انجام می شود.
وی بیان کرد: از این میزان قیر تاکنون 390 تن تحویل شهرداری شده و 110 تن باقیمانده نیز در آینده نزدیک تحویل شهرداری می شود.
جمشیدی افزود: محلات هدف شهر بوشهر شامل رایانی، سرتل، امامزاده، ریشهر، خواجه ها و تنگک ها است که با توجه به عقب ماندگی های زیرساختی مورد توجه ویژه قرار دارند.
وی ادامه داد: گازکشی به محله های جنوبی شهر بوشهر از جمله اقدام هایی است که باوجود مشکلات موجود اجرایی شد.
جمشیدی ادامه داد: در حوزه آبرسانی نیز با اصلاح و نوسازی شبکه های فرسوده میزان هدررفت آب در این مناطق به حداقل ممکن رسیده است.
وی گفت: در ارتباط با اجرای شبکه فاضلاب نیز این مهم در اولویت شهرستان است و در صدد تامین اعتبار آن در جریان سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر هستیم.
فرماندار بوشهر در ارتباط با توزیع اعتبارات در محله های شهر بوشهر افزود: توزیع عادلانه اعتبارات در سطح محلات همواره در اولویت اصلی فرمانداری شهرستان است.
جمشیدی افزود: در محلات شهر بوشهر تاکنون هر آنچه که شدنی بوده انجام شده که انتظار است با تداوم روند خدمت رسانی شاهد رضایتمندی حداکثری شهروندان محله های شهر بوشهر باشیم.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.