به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند یکشنبه شب در نشست جمع‌ بندی دور سوم سفرهای شهرستانی خود به دشتستان افزود: گره گشایی از مشکلات و برطرف کردن دغدغه‌های مردم مهم‌ ترین وظیفه مسئولان است و باید در حد توان و ظرفیت موجود در این مسیر گام برداریم.
وی اظهار داشت: شهرستان دشتستان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه کشاورزی دارد و باید از این ظرفیت‌ها بویژه در ایجاد اشتغال پایدار استفاده کرد و نباید فرصت‌ها را هدر داد.
گراوند بیان کرد: اقتصاد مبتنی بر کشاورزی مدرن در تولید و ایجاد اشتغال پایدار نقش بسیار موثری دارد و امیدواریم در شهرستان دشتستان از این ظرفیت استفاده لازم به عمل آید.
وی گفت: با توجه به اهمیت تقویت و توسعه صنایع فرآوری کشاورزی بدون تردید ایجاد صنایع تبدیلی و فرآوری پایداری مشاغل را به دنبال دارد.
استاندار بوشهر اضافه کرد: با فعال شدن صنایع فرآوری گوجه فرنگی در این استان نگرانی در زمینه فروش محصول گوجه‌ کاران کاهش یافته است برهمین اساس راه اندازی صنایع فرآوری برای سایر محصولات کشاورزی ضروری است.
گراوند افزود: در این ارتباط موانع حضور سرمایه ‌گذاران بخش خصوصی در صنعت باید برطرف شود تا بدون مشکل بتوانند در زمینه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و تولیدی سرمایه گذاری کنند.
گراوند بیان کرد: همه وعده‌هایی که در سفرهای شهرستانی به مردم داده‌ شده است باید عملیاتی و اجرایی شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی، ستادی و بانک‌ها موظف هستنتد تا رسیدن به نتیجه نهایی پای کار باشند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.