ماشاالله احمدی روز شنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: ارقام محاسباتی در قبوض طبق ممیزی املاک و برگ تشخیص ممیزی، مشخصات و مستندات موجود در پرونده، مساحت زمین و مجموع مساحت اعیانی تعداد واحد زیر مجموعه ساختمان و موقعیت جغرافیایی ملک درج شده است.
وی گفت: مودیان همه اطلاعات روی قبض را مطالعه و چنانچه مغایرتی با وضعیت موجود ملک خود مشاهده کردند به واحد نوسازی و ممیزی املاک شهرداری مراجعه کنند.
شهردار گناوه اظهارداشت: باتوجه به اینکه طرح ممیزی برای اولین بار در این شهر اجرا شده است، برای فرهنگ سازی و تسهیل در مشارکت شهروندان در عمران و آبادانی و پاکیزگی شهر از مردم انتظار داریم با تمکین در برابر قانون و پرداخت بموقع بدهی املاک خود از معافیت و تسهیلات درنظر گرفته شده استفاده کنند.
وی گفت: به منظور سهولت و دسترسی مردم در پرداخت عوارض، قبوض بصورت الکترونیکی صادر شده و بصورت غیرحضوری قابل پرداخت است.
احمدی، در ارتباط با معافیت و تسهیلات این طرح افزود: بخشودگی جرائم عوارض نوسازی تا پایان سال 96 و کامل، بهای خدمات پسماند تا پایان سال 95، کسر 10درصد جایزه خوش حسابی عوارض نوسازی در سال بعد، برگزاری جشنواره جوایز خوش حسابی و اعطای جوایز ارزنده از جمله یک دستگاه خودرو تیبا در فروردین 98 از عمده امتیاز و تسهیلات درنظر گرفته شده است.
شهردار گناوه بیان کرد: شهرداری برای استیفای حقوق قانونی خود و برطرف کردن هرگونه تبعیض، پس از پایان سال جاری با احتساب جرائم و حذف بخشودگی اعمال شده براساس مقررات موجود نسبت به وصول مطالبات خود از املاکی که قبوض تسلیمی را پرداخت نکردند، اقدام می کند.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد که از جمعیت 103 هزارنفری آن حدود 70 هزار نفر در آن ساکن هستند.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.