به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در دور سوم سفرهای شهرستانی خود در بازدید از 9 پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزایی شهرستان بوشهر افزود: براین اساس هیچ پروژه ای از محل اعتبارات وزارت نفت بدون هماهنگی شورای برنامه ریزی و توسعه استان و تامین اعتبار کامل آن آغاز نشود.
وی درباره سالن ورزشی روستای گرگور شهرستان تنگستان اظهار داشت: این سالن ورزشی از محل اعتبارات وزارت نفت در دست ساخت است و برای تکمیل آن هشت میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
گراوند، در بازدید از طرح تولیدی گل های مصنوعی در روستای بنه گز گفت: برای اجرای این طرح 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات رونق تولید اختصاص یافته است.
وی در بازدید از طرح پرورش شتر مرغ روستای چاه پیر افزود: برای اجرای این طرح 2 میلیارد و 950 میلیون ریال تسهیلات ثابت و یک میلیارد و 700 میلیون ریال سرمایه در گردش در اختیار سرمایه گذار این طرح قرار گرفته است.
استاندار بوشهر ضمن تاکید برضرورت صادرات گوشت شترمرغ اظهار داشت: با توجه به توجیه اقتصادی و میزان اشتغالزایی برای رونق هرچه بیشتر این طرح ها میزان تسهیلات پرداختی به آنها افزایش یابد.
گراوند همچنین بر به روز رسانی دستگاه های تولیدی واحد تولید مقواهای کارتنی روستای سمل شمالی از توابع شهرستان تنگستان تاکید کرد.
وی در باره پروژه راهسازی اتوبان اهرم - برازجان گفت: طول این پروژه 53 کیلومتر است که 27 کیلومتر آن در دست اجرا و 10 کیلومتر آماده آسفالت است.
استاندار بوشهر افزود: با توجه به حجم بالای ترافیک و اهمیت پروژه تعریض محور اهرم - فراشبند اعتبار لازم برای تکمیل آن تخصیص می یابد.
وی در بازدید از طرح ساماندهی آبگرم اهرم گفت: برای اجرای این طرح چهار میلیارد ریال اعتبار برای محوطه سازی و ساماندهی طرح تخصیص یافته و با توجه به اهمیت اجرای آن در جذب گردشگر پنج میلیارد ریال اعتبار دیگر برای تکمیل و توسعه فضای سبز آن اختصاص می یابد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.