به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا از منازل شهر گناوه طرح ویژه پلیس آگاهی شهرستان با همکاری یگان امداد و کلانتری ها اجرا شد.
وی بیان کرد: با بررسی های پلیسی و اطلاعاتی و حضور میدانی کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در صحنه های سرقت مدارک و مستنداتی از سارقان شبانه طلا از خانه ها بدست آمد.
واعظی ادامه داد: پس از توجیه کامل تیم های عملیاتی ماموریت یگان های پلیس در حوزه های تعیین شده آغاز شد سه شنبه شب یکی از واحدهای پلیس به یک دستگاه خودرو مظنون و در این ارتباط راننده آن دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود.
وی افزود: با اعتراف این فرد به سرقت، 2نفر دیگر از همدستانش نیز بلافاصله پس از سرقت یک واحد مسکونی دستگیر شدند.
واعظی یادآور شد: سارقان ساکن دو استان همجوار هستند که با تشکیل یک باند تلفیقی سوژه های سرقت خود را از واحدهای مسکونی شیک و خالی از سکنه انتخاب می کردند.
وی اظهار داشت: این افراد در شب گذشته با سرقت از سه منزل مسکونی بیش از 10 میلیارد ریال طلا، دلار و درهم به سرقت برده بودند که همه اموال مسروقه کشف و به صاحبان آنها برگردانده شد.
وی گفت: احتمال اینکه افراد این باند سرقت های بیشتری در شهرستان و یا استان بوشهر انجام داده باشند وجود دارد و به همین منظور تحقیقات تکمیلی در پلیس آگاهی گناوه در دست پیگیری است.
واعظی همچنین با تمجید از مشارکت فعالانه شهروندان در تامین امنیت از آنان خواست هر مورد مشکوکی را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.