به گزارش ایرنا، عباس جمشیدی روز سه شنبه در دیدار با شماری از شهروندان محله های جنوبی شهربوشهر درمسجد حضرت زینب تنگک 1 افزود: در این ارتباط پنج میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل جاده توانیر در نظر گرفته شده که انتظار می رود با این میزان اعتبار شهرداری اجرای آن را سرعت بخشد.
وی بیان کرد: این راه جاده شهدای دریایی را به تنگک های 1 و 2 (از محله های جنوبی شهر بوشهر) متصل می کند که می تواند نقش شایانی در توسعه محله های جنوبی بوشهر ایفا کند.
جمشیدی ادامه داد: برای توسعه زیرساخت ها یکی از اولویت های ستاد باز آفرینی محلات هدف آسفالت تمامی کوچه و معابر محلات جنوبی شهر بوشهر است.
وی گفت: طرح فاضلاب بوشهر در بافت تاریخی شهر نیز دارای پیشرفت قابل توجهی است ولی تکمیل آن اعتبار بسیار بالایی نیازدارد.
فرماندار بوشهر افزود: در سفر دوم رئیس جمهوری به استان بوشهر تلاش می کنیم ادامه این طرح مصوبه دولت شود و طرح فاضلاب محلات جنوبی (تنگک های یک،2 و 3، رونی، امامزاده و ریشهر) نیز عملیاتی شود.
وی افزود: امروز گرفتاری ‌ها و مشکلات بسیار وجود دارد که با کنار هم بودن و وحدت همه مشکلات حل شدنی است.
جمشیدی تاکید کرد: مسئولان باید به وعده های خود عمل کنند تا مردم نیز به مسوولان اعتماد کنند.
وی اظهار داشت: مسئولان باید متوجه باشند امنیت و اقتدار امروز کشور، مرهون رشادت ها و جانفشانی شهدا و جانبازان و ایثارگران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل است.
جمشیدی افزود: اقتدارامروز ایران در منطقه و جهان، به برکت خون شهداست که برای حفظ این آب و خاک از همه هستی خود گذشتند و امروز میراث ‌دار این رسالت بزرگ هستیم.
وی اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه ما مسئولان است تا کارها و خدمات بزرگی که نظام در این 40 سال انجام داده را بازگو کنیم.
جمشیدی بیان کرد: اختلاف ‌سلیقه همیشه بوده و نمی ‌توان انتظار داشت همه مثل هم‌ فکر کنند ولی در این اختلاف سلیقه باید منطق همکاری و وحدت حرف نخست باشد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.