به گزارش ایرنا، سعید زرین فر روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: برای خدمت شایسته و بایسته به مردم نباید مسئولی توهم رئیس بودن داشته و در امور مردم کوتاهی کند.
وی بیان کرد: مسئولان در واقع خدمتگزاران مردم هستند و ریاست آنها بر مردم نیست.
زرین فر اظهار داشت: امید آفرینی در بین مردم باید توسط مسئولان آغاز شود و بدین گونه نباشد که مسئولان درگوش دادن به درد دل مردم، خود آنها نیز از ناامیدی و یاس بگویند.
وی افزود: کشور از نظر اقتصادی شرایط خاص خود ر ا دارد که چنین شرایطی کار و اهتمام بیشتر را مسئولان می طلبد.
زرین فر در ارتباط با شهرستان بوشهرگفت: این شهرستان به عنوان ویترین استان شرایط مطلوبی دارد که در آینده نزدیک مطلوب تر نیز خواهد شد.
وی افزود: در شهرستان بوشهر و به تبع آن ظرفیت های زیادی برای کار وجود دارد که در سایه تلاش و برنامه ریزی مجموعه فرمانداری باید زمینه شکوفایی آنها فراهم شود.
معاون استاندار بوشهر با اشاره به برخورداری سه شهرستان استان از معاونت برنامه ریزی و توسعه گفت: این سه شهرستان شامل بوشهر، دشتستان و گناوه است که برای سایر فرمانداری های شهرستان نیز این مهم در دستور کار قرار دارد.
وی بیان کرد: با توجه به وضعیت خاص اقتصادی کشور این معاونت بر کار در حوزه های اقتصادی اهتمام ویژه ای دارد.
زرین ادامه داد: در بوشهر نشست های رفع موانع تولید بصورت یکبار در هفته برگزار می شود که در قالب هر نشست مشکل نزدیک به هشت واحد تولیدی مورد بررسی قرار می گیرد.
وی یادآور شد: استان بوشهر در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی اکنون به شرایط بسیار مطلوبی رسیده و در جایگاه دوم کشور قرار گرفته است.
زرین فر اظهار داشت: بدون لحاظ اختیاراتی که در موضوع واگذاری این تسهیلات به استان کرمانشاه واگذار شده می توان بوشهر را در رتبه نخست واگذاری تسهیلات اشتغال پایدار روستایی قرار داد.
در این آئین هادی اخلاقی بعنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بوشهر معارفه شد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.