به گزارش ایرنا، محمدحسین زندویان روز چهارشنبه در نشست ساماندهی کانونهای آگهی وتبلیغاتی شهرستان دشتستان افزود: تمدید به موقع مجوزها، فعالیت کانون براساس رسته کاری، داشتن مکان مناسب با تاییدیه اماکن و نصب تابلو براساس دستورالعمل ثبت نام کانونها از مهمترین اقدام های هر کانون برای شکل گیری نظم اولیه است.
وی بیان کرد: تخطی هر کانون از قوانین و مقررات موجب معلق یا باطل شدن مجوزهای آن می شود.
کارشناس کانون های آگهی و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: هر کانون مجاز به انتخاب 2 رسته است و باید برابر با رسته های انتخاب شده فعالیت کند.
عبدالصمد دشتی دشتی اضافه کرد: کانونهایی که در بخش چاپ فعالیت دارند تا پایان سال جاری فرصت دارند اقدام به گرفتن مجوز چاپ دیجیتال کنند و در غیراین صورت پس از تاریخ یاد شده اجازه فعالیت چاپی در دفتر کانون تبلیغات ندارند.
وی یادآور شد: در برخی از کانون ها در حوزه چاپ و تبلیغات با برخی واحدهای صنفی از جمله عکاسی، تابلوسازی، کافی نت نیز تداخل صنفی ایجاد شده که همکاری کانون های تبلیغاتی جهت رفع این مشکل ضرورت دارد.
دشتی گفت: کانون هایی که رسته آنها رسانه محیطی است نیز باید مجوز و تایید طرح ها و کلمه های موجود در تبلیغات محیطی را از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دریافت کنند.
تعداد 30 کانون آگهی و تبلیغات در شهرستان دشتستان فعال است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.