به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه درنشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود:برای بهبود وضعیت معیشت مردم و ایجاد اشتغال باید از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در استان بهره برد.
وی اظهارداشت: فراهم کردن شرایط و تسهیلات لازم برای رفاه و آسایش مردم ضروری است و باید به گونه‌ای رفتار کرد که مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند.
گراوند بیان کرد: رفتاربرخی از مسئولان در سازمان‌ها و دستگاه های اجرایی به گونه‌ای نباشد که مردم اذیت شوند بلکه باید با مدیریت کارآمد ضمن مبارزه با قاچاق از حق انسان‌های ضعیف نیز دفاع کرد.
استانداربوشهرادامه داد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای سالم‌سازی اقتصاد، رونق تولید و اشتغال و حمایت از اقتصاد مقاومتی است و در این شرایط باید به گونه‌ای حرکت کرد که نیازهای اساسی مردم تامین شود.
گراوند تصریح کرد: رضایت خاطر مردم به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور مهم ‌ترین وظیفه مسئولان است و همه ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که این مهم به طور حقیقی فراهم شود.
استاندار بوشهر یادآورشد: همکاری مسئولان در بخش سوخت رسانی و مانع تراشی نکردن از ضرورت هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در مسیر رضایتمندی مردم به ویژه اقشار ضعیف باید حرکت کرد و با هر دستگاهی که سستی و کم کاری کند برخورد می‌ شود.
گراوند گفت: همه مسئولان باید شرایط و تسهیلات لازم برای رونق بخشی بازار در نوروز را فراهم کنند چرا که این مساله در ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد استان بسیار موثر است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر نیز گفت: در 9 ماه گذشته یکهزار و 379 پرونده در این اداره تشکیل و یکهزار و 388 پرونده موجود از گذشته مختومه شده است.
زهرا افضلی نیا افزود: محکومیت این پرونده ها دراین مدت 478میلیارد ریال بوده است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.