به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز چهارشنبه در نشست جمع بندی دور سوم سفرهای شهرستانی عسلویه افزود: اداره محیط زیست حق ندارد تا زمانی که پایش آب و هوایی در عسلویه انجام شود در مورد صنعت موجود در این شهرستان اقدامی کند به همین دلیل ابتدا باید پایش مستمر آب وهوایی انجام سپس مجوزهای صنایع صادر شود.
وی بیان کرد: اگر سیستم پایش مستمر آب و هوا درعسلویه اجرا شود صنایع نفت و گاز هم به سمت اقدامات زیست محیطی حرکت می کنند.
استاندار بوشهر گفت: با نهایی شدن اجرای 2 آب شیرین کن در عسلویه بخش زیادی از مشکلات تامین آب در روستاهای این شهرستان حل می شود.
وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های مهم اشتغال در شهرستان عسلویه نباید بیکار در منطقه وجود داشته باشد و قابلیت های موجود باید بار سنگین موضوع اشتغال را از دوش استان بردارد.
استاندار بوشهر گفت: زیبنده نیست با وجود ظرفیت های بی شمار اشتغال زایی در عسلویه، مشکل اول استان بوشهر بیکاری باشد در این ارتباط باید با اتحاد و برنامه ریزی زمینه بکارگیری نیروهای بومی دراولویت قرار گیرد.
وی با تاکید براینکه مدیران استان باید در حوزه اشتغال برنامه داشته باشند، گفت: با ارتقای کیفیت محصولات تولیدی استان باید تلاش شود تا نیازمندی های صنعت از تولیدات استان تامین شود.
گراوند بیان کرد: با توجه به تنوع مسائل اجتماعی در عسلویه، سند اجتماعی این شهرستان باید به صورت مجزا از استان تدوین شود.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه گفت: مدیران با همت و تلاش دوچندان برای مقابله با جنگ اقتصادی که سران آمریکا ایجاد کرده اند، اقدام کنند.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل اتحاد، انسجام و رهبری امام راحل بود و در شرایطی که دشمن در تلاش برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است به آن اتحاد و انسجام بیشتر نیاز داریم.
گراوند اضافه کرد: اگر نظام اداری کشور، روان سازی امور را سرلوحه کار خود قراردهد این دوران به دوران شکوفایی اقتصادی کشور تبدیل می شود.
وی تاکید کرد: با اتحاد و همدلی می توانیم از جنگ اقتصادی کنونی به سلامت عبور کنیم.
گراوند اضافه کرد: عسلویه نماد اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است دولت نیز گام های خوبی برای توسعه و آبادانی این شهرستان برداشت و هدف همه ما هم حل مشکلات جامعه اسلامی است.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.