به گزارش ایرنا، محمد رضا گلبهار حقیقی روز سه شنبه در حاشیه آئین اختتامیه این رویداد در جمع خبرنگاران افزود: در سه هفته نخست این رویداد چندین کارگاه آموزشی برای آمادگی شرکت کنندگان به مدت 12 ساعت برگزار شد.
وی بیان کرد: پس از اتمام کارگاه های آموزشی در هفته آخر رویداد شرکت کنندگان با ارائه ایده های خود به تیم های پنج نفره تقسیم و با کمک منتورها مشغول به ساخت ام وی پی(MVP حداقل محصول قابل عرضه ) ایده خود و تکمیل بوم کسب و کار شدند.
منتور (mentor) به افرادی می گویند که در یک زمینه ی خاصی تخصص، تسلط و تجربه دارند و در آن زمینه کارشناس هستند و می تواند به دیگران در یادگیری آن کار کمک کنند.
منتور یک رابطه ارگانیک و دوستانه با افراد جوانتر تحت سرپرستی خود برقرار می کند و نه تنها در مورد دروس دانشگاهی بلکه در زمینه مشاغل و مشکلات فرهنگی، اجتماعی و روحی و روانی ایشان را یاری می دهد.
یکی از مفاهیمی مهم در کارآفرینی ناب،‏ حداقل محصول قابل عرضه (Minimum Viable Product) است که به اختصار ام وی پی (MVP) خوانده می شود.
گلبهار حقیقی ادامه داد: تیم ها پس از کار روی ایده ها شروع به ارائه آنها کردند که پس از اتمام ارائه ها با مشورت تیم داوری تیم های جی جیبی، وی بایک و زیگ تیک به ترتیب تیم های اول تا سوم این رویداد اعلام شدند.
وی یادآور شد: تیم های برتر به ترتیب برنده پنج، چهار و سه میلیون ریال وجه نقد همراه با لوح تقدیر شدند و گواهی شرکت در دوره نیز به تمامی شرکت کنندگان اهدا شد.
گلبهار حقیقی بیان کرد: هدف از برگزاری این رویداد آشنایی و آماده سازی دانشجویان نو ورود رشته کامپیوتر با محیط کار آفرینی و چالش های موجود بود.
وی افزود: تیم داوری این رویداد از سعید طلعتیان آزاد( مدیرگروه مهندسی کامپیوتر)، محمدرضا مرادی (مدیر استارتاپ فودجو)، علی برزگر (مدرس و متخصص ارزیابی فناوری) و محمود بهبهانی (مدرس و مشاور بازاریابی اینترنتی) تشکیل شده بود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.