به گزارش ایرنا، رضا جمالی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع یکهزار 774 مورد گزارش و شکایات رسیدگی شده 562 فقره پرونده تخلف صنفی تنظیم و به ادارات تعزیرات حکومتی ارسال شده که در این بخش نیز رشد 180درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد هستیم.
وی بیان کرد: بخشی از گزارش های دریافتی منجر به مصالحه طرفین دعوی شده و از تنظیم برگ گزارش بازرسی خودداری کرده اند که این موضوع مهم در مقایسه با سه ماه سوم سال 96 از رشد بسیار چشمگیری برخوردار بوده است.
جمالی یادآور شد: افزایش مشارکت مردمی برای نظارت بر بازار از برنامه های دارای اولویت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی می توانند مراتب را به تلفن 124 ستادخبری این سازمان و ادارات شهرستان های تابعه گزارش و یا با مراجعه حضوری به محل یاد شده نسبت به تنظیم شکایت خود اقدام کنند.
جمالی افزود: توسعه نقش مشارکت آحاد مردم جامعه و اقشار مختلف برای نظارت بیشتر و موثر تر بر بازار کالا و خدمات می تواند به نتایج بسیار با ارزشی منتهی شود.
جمالی اظهار داشت: در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در برنامه های مهم و با اهمیت تمرکز ویژه ای بر جلب همکاری مردم و جذب ناظران افتخاری شده است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.