به گزارش ایرنا ، فتح الله نوروزی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به نزدیک شدن به چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزود: کشور امروز به مدیرانی با روحیه جهادی نیاز دارد تا بتوانند مشکلات را حل و زمینه ساز گسترش روح امید در جامعه شوند.
وی بیان کرد: مشکلات کشور در حوزه اقتصاد و معیشت نیازمند عزم جدی و کار انقلابی است و هر مدیری و کارمندی باید همه هم و غم خود را برای حل این موضوع بکار بگیرد.
رئیس شورای اداری شهرستان کنگان با نکوداشت حماسه بزرگ 9 دی و تقدیر از حضور پرشور آحاد مردم در نکوداشت این روز بزرگ اظهار داشت: مردم ما نشان دادند پای انقلاب و آرمانها ایستاده اند و گواه بر این مدعا برگزاری باشکوه حماسه 9 دی در سراسر کشور بود.
نوروزی، با تشریح بودجه 98 و تبیین اقدامات و گام های بزرگ دولت برای توسعه کشور و حل مسائل و مشکلات مردم گفت: توجه جدی به بهبود معیشت مردم، حفظ و تداوم یارانه خدمات توسط دولت، بهبود شرایط در حوزه درمان و سلامت، افزایش حقوق کارکنان و ارتقای روابط خارجی با همسایگان از مهمترین نکات در بودجه 98 است.
وی بیان کرد: در دهه فجر امسال چندین پروژه در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها خواهد شد که افتتاح ساختمان اورژانس شماره 2 کنگا، آغاز عملیات اجرایی اورژانس شهر بنک، 80 کلاس درس، واگذاری مسکن مددجویی، جشن ازدواج آسان از جمله این پروژه ها و برنامه هاست.
امام جمعه کنگان گفت: بزرگترین ظلم در حق نظام دینی پاس دادن امور مردم و ایجاد یاس و ناامیدی در آنهاست.
حجت الاسلام محمود محمودی افزود: ظلم به مردم ستم به نظام است و ایجاد نارضایتی در مردم توسط هر مدیر و یا کارمندی در کشور اجحاف در حق نظام دینی و مردمی است.
وی بیان کرد: خدمت به مردم فلسفه مسئولیت پذیری در حکومت دینی است و همه باید خدمت صادقانه و بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
رئیس شورای راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان کنگان با تبیین شرح وظایف کارگروه های ستاد دهه فجر بیان کرد: پیشنهاد می شود در دهه فجر امسال زمینه ازدواج 40 زوج بی بضاعت، واگذاری 40 مسکن مددجویی، افتتاح یا ساخت 40 کلاس درس، تقدیر از 40 نفر از فقرا و ایتام به عنوان صاحبان اصلی انقلاب، حمایت از 40 بیمار صعب العلاج، مرمت 40 مسجد به عنوان کانون هدایت و پایگاه انقلاب اجرایی شود.
محمودی گفت: ستاد دهه فجر با همراهی مردم قدرشناس و انقلابی این خطه، تجلیل از بزرگان و مشاهیر انقلابی شهرستان از جمله حجت الاسلام والمسلمین شیخ عباس عاشوری، شهید سید حسن هاشمی (تنها شهید انقلاب در کنگان) و مرحوم حجت الاسلام والمسلمین میرزایی (امام جمعه موقت و فقید کنگان) را اجرایی کند.
وی در پایان با تقدیر از حماسه عظیم مردم در 9 دی و امتثال دستور رهبری در نکوداشت این روز ماندگار بیان کرد: فتنه 88 بزرگترین ظلم در حق نظام بود که با تدبیر رهبری، حمایت و حضور توام با بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی این توطئه شوم خنثی و دشمنان مایوس شدند.
امام جمعه اهل سنت کنگان گفت: امنیت یکی از مهمترین رهاوردهای انقلاب اسلامی است که باید قدردان و شکرگزار این نعمت الهی بود.
شیخ محمد جمالی افزود: دشمن تلاش می کند با بزرگ نمایی مشکلات و ایجاد ناامیدی در مردم زمینه بدبینی ملت به نظام را فراهم کند که همگان بویژه مسئولان باید با کار جهادی و همت بلند اجازه تحقق این اقدام شیطانی را به دشمنان ندهند.
وی اظهار داشت: به رغم همه مشکلات مردم ما در صحنه های مختلف از جمله حماسه 9 دی نشان دادند که پای ولایت، انقلاب و ارزش ها ایستاده اند و اکنون مسئولان باید با کار مضاعف این وفاداری را جبران کنند.
6043/7208
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.