به گزارش ایرنا، سروان محمد رضایی شنبه شب در نشست مدیران و نخبگان رسانه استان بوشهر افزود: این رویکرد بسیار موفق در حوزه راهبردی استراتژیک نظام جمهوری اسلامی است که در حال عمق بخشی بیشتر در اهداف و گام های بلند تر در منطقه و عرصه جهانی است.
وی بیان کرد: گروه اتاق اقدام ویژه علیه ایران بحث کلید واژه انتخابات آزاد را مطرح و با هدف گذاری انجام شده موضوع فساد در ایران را در دستورکار رسانه ای خود قرار دادند و ده ها میلیون دلار برای آن مصوب کرده اند.
رضایی یادآور شد: آنها تلاش می کنند این مساله را القا کنند که قشرهای مختلف به ویژه زنان دچار تغییر رویکرد و به سمت تغییر مبانی انقلاب اسلامی علاقمند هستند.
مسئول سازمان بسیج رسانه بوشهر گفت: هدف از برگزاری نشست های ماهانه مدیران رسانه استان ایجاد همدلی و هم افزایی برای شناسایی اولویت های توسعه در استان بوشهر و حرکت در مسیر آبادانی و بهبود شرایط خدمت رسانی به مردم است.
عبدالله نجفی افزود: به دنبال تقویت ارتباط و روحیه پاسخگویی در بین مدیران و مسئولان استان هستیم موضوعی که انتظار می رود موجب تحرک بیش از پیش نهادهای مسئول شود.
وی با اشاره به نقش آفرینی درحوزه مسائل صنفی و کمک به رفع مشکلات ادامه داد: تلاش می شود با بهره مندی از ظرفیت های موجود دانش رسانه ای در بین مدیران و عموم اصحاب رسانه ارتقاء یابد و موجب روزآمدی فعالیتهای رسانه ای شویم.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.