مسئول انجمن یاوران سبزاندیش طبیعت گناوه به خبرنگار ایرنا گفت: شهرستان گناوه موقعیتی منحصر به فرد و دارای جاذبه ها و ظرفیت های مطلوب از جمله ساحل زیبای خلیج فارس، بازار تجاری و ملوانی و اماکن تاریخی و مذهبی است که همه ساله گردشگران زیادی را بویژه در تعطیلات نوروز پذیرا می شود.
غلامرضا نعمتی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه، توانمندسازی اعضای سازمان های مردم نهاد با فراگیری کسب دانش و مهارت های متناسب میزبانی شایسته ورود شمار زیاد گردشگران و مسافران نوروزی بوده که نیازمند فراهم ساختن زیرساخت های مناسب است تا از جذابیت ها به نحو مطلوب بهره ببرند.
وی یادآورشد: این کارگاه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر برگزار و به شرکت کنندگان گواهی دوره اعطا خواهد شد.
یکی از کارشناسان گردشگری استان بوشهر و مدرس این دوره گفت: همه فعالیت های مربوط به گردشگری در حکم تجهیز مقصد تلقی می شود زیرا در واقع همه عوامل دست به دست می دهند که فرد برای رفتن، ماندن و بازگشتن از یک مقصد شرایط مطلوبی را داشته باشد.
غلامرضا خواجه افزود: گردشگری در یک نگاه جامع، علم تجهیز مقصد است که از تبلیغات و معرفی جاذبه های گردشگری شامل تجهیز مسیرها و خدمات بین راهی آغاز و در داخل نیز تمامی امکانات مادی و معنوی برای گردشگران فراهم می شود.
وی گفت: تجهیز مقصد بعد از خروج گردشگر نیز دوباره دنبال جذب آنان است که این روند موجب جذب اعتبار و سرمایه، توسعه پایدار محلی، ایجاد و افزایش درآمد پایدار و تداوم سکونت مقصد خواهد شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.