به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر که با حضور وزیر کشور برگزار شد افزود: در راستای حمایت از معیشت ساحل نشینان این استان مصوبه کالای همراه ملوان نیاز به توجه ویژه از سوی دولت دارد.
وی بیان کرد: صادرات و واردات استان بوشهر با توجه به موقعیت خوب این استان حائز اهمیت ویژه است و در این حوزه باید تولیدات استان صادرات محور باشد.
استاندار بوشهرگفت: استان بوشهر با برخورداری از ظرفیت های تولید، تجارت و صادرات و واردات ظرفیت های قابل توجهی برای شکوفا شدن دارد.
گراوند یادآورشد: در کنار این ظرفیت ها اتحاد، همدلی و انسجام مردم خونگرم استان بوشهر موضوعی قابل توجه و مکمل برای شکوفایی ظرفیت های این استان به شمار می رود.
استاندار بوشهر ادامه داد: در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و بویژه تکمیل زنجیزه های تولید در اراتباط با خرما و آبزیان اقدام های خوبی صورت گرفته و در تلاشیم زمینه تکمیل زنجیزه تولید برای سایر محصولات نیز فراهم شود.
وی افزود: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در زیرساخت‌های تولیدی و کشاورزی استان بویژه بخش کشاورزی اقدام های قابل توجهی شکل گرفته است.
گراوند یادآورشد: در استان بوشهر در برخی از کارها 1.5 سال بیش از برنامه پنج ساله دولت کار شده که نمونه آن در حوزه های کشاورزی و آب است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.