به گزارش ایرنا، کریم علی حسنی روز پنجشنبه در نشست با بانوان شهرستان دیر افزود: استفاده از نظرها و ایده های بانوان برای توسعه شهرستان مفید می دانیم و نگران مطالبه گری هیچ قشری نیستیم.
وی گفت: دولت تدبیر و امید زمینه استفاده از توانمندی بانوان را فراهم کرده است و بانوان با بروز ایده های نو خودباوری را تقویت کنند.
فرماندار دیر نظارت بر طرح های عمرانی را مهم دانست و افزود: از ابتدای ورودم به این شهرستان طرح های عمرانی نیاز به نظارت داشتند که با تشکیل گروه های مهندسی، دهیاری، جذب سرمایه گذاری، رفع موانع تولید و بانوان به امر مهم توسعه شهرستان دست پیدا خواهیم کرد.
وی در ارتباط با امکانات اندک بیمارستان دیر بیان کرد: از بیمارستان سه بار بازدید و دو جلسه خارج از شهرستان داشتیم که امیدواریم تاثیرگذار باشد و تصمیم هایی برای برخورداری بیشتر مردم از این بیمارستان گرفته شد.
علی حسنی اضافه کرد: با مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای توجه به شهرستان دیر جلسه ای برگزار شد که امیدواریم موثر باشد.
وی گفت: هفت میلیارد و ٣٠٠ میلیون ریال برای ایجاد جاده بین مزارع کشاورزی شهرستان دیر اختصاص یافته است.
فرماندار دیر در ارتباط با مشکل مبلمان شهری افزود: در پنج شهر این شهرستان مشکل مبلمان شهری وجود دارد که شهرداران را برای کار نو دعوت کردیم و با آنان صحبت هایی داشته ایم.
وی ادامه داد: جایی برای تفریح خانواده در شهرستان نداریم و ایده خوب و کمک فکری بانوان و انتخاب مشاور فرماندار در امور بانوان کمک ما خواهد کرد.
علی حسنی ارتباط خانواده ها با مدرسه را ضروری دانست و گفت: حلقه گمشده در آموزش و پرورش نبود حضور والدین در مدارس است که نیاز است والدین بیشتر در مدارس حضور داشته باشند و این فرهنگ باید در جامعه شهرستان شکل بگیرد و به پویایی و فعال بودن مدارس کمک می کند.
در این نشست بانوان شهرستان مسائل و مشکلات خود را در بخش کشاورزی، آموزش و پرورش، تسهیلات بانکی، کلاس های آموزشی و فنی و حرفه ایی، حمایت مسئولان از بانوان خبرنگار، پارک بانوان و مراسم روز زن و جشنواره ها بیان داشتند.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
6043/7207
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.