به گزارش ایرنا، نصرالله شفیعی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت درگذشت آیت هاشمی شاهرودی به عنوان عالمی مجاهد و یار و یاور انقلاب افزود: دشمنان ایران در خارج از کشور با ترسیم یک فتنه بزرگ در جریان انتخابات سال 88 و یک هجوم گسترده علی موجودیت نظام قصد سست کردن پایه های نظام جمهوری اسلامی را داشتند که با هوشیای مردم ناکام ماندند.
وی بیان کرد: نقش مهم و تاثیرگذار مردم در جمهوری اسلامی ایران همیشه نمایان است که در راهپیمایی 9دی ماه این مهم بخوبی اثبات شد.
شفیعی یادآور شد: در سال 88 با سران فتنه و عوامل آن صحبت شد ولی باز این تعاملات تاثیرگذار واقع نشد و تنها حضور مقتدرانه مردم آشوب ها را خاموش کرد.
وی افزود: دشمنان فکر می کنند که می‌توانند برای فروپاشی نظام نقشه ترسیم کنند اما حضور مردم نشان داده که این نقشه‌های دشمن و فتنه‌های آنها همواره خنثی می‌شود.
شفیعی اظهار داشت: حماسه 9 دی ماه متعلق به همه مردم ایران و نشان دهنده استقلال و ممانعت از دخالت کشورهای بیگانه در کشور است.
وی گفت: حماسه 9 دی بزرگترین خدمت را به استقلال مردم ایران کرد و نشان داد هدف دشمن برای نابودی نظام با حضور مردم خنثی می‌شود.
شفیعی اظهار داشت: در این ارتباط امسال 9 تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت ویژه برنامه های گسترده‌ای در استان بوشهر به اجرا در می آید.
وی یادآور شد: مراسم بزرگداشت 9 دی ماه در مرکز استان ساعت 9 صبح در جایگاه نمازجمعه با سخنرانی محمد جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر و رئیس پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار و سپس راهپیمایی این روز از مصلا تا میدان قدس برگزار می شود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.