به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه شنبه در نشست با شماری از طلبه های بوشهری افزود: میز مذاکره صهیونیست‌ها میز تسلیم شدن است و این امر توسط آمریکا نیز در خروج از برجام بخوبی آشکار شد.
وی اضافه کرد: صهیونیست ها بشدت با مسلمانان مخالف و در پی کسب امتیاز از آنان هستند که در سرزمین‌های اشغالی فلسطین این مهم مشهود است.
صفایی بوشهری با بیان اینکه همه سیستم‌های بانکی جهان در اختیار صهیونیست‌ها است افزود: آنان در پی این هستند که جهان در فقر بسر ببرد تا از این طریق دیگر کشورها وام‌گیر آنان باشند.
وی گفت: آنها ادعا می‌کنند جز خودشان هیچ کشوری نباید سرمایه در اختیار داشته باشد تا از این طریق با ثروت بتوانند جامعه جهانی را مدیریت کنند.
صفایی بوشهری اظهار داشت: صهیونیست‌ها در پی این هستند که جهان را به بردگی بکشانند و فقط به خودشان توجه دارند چراکه این تفکر در وجود آنها نهادینه شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: مقام معظم رهبری یک نعمت الهی است که برای نجات بشریت است.
امام جمعه بوشهر تاکید کرد: ولایت‌مداری، توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اتحاد، همبستگی و انسجام تنها راه نجات در مقابله توطئه‌های دشمنان از جمله استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.