به گزارش ایرنا، عباس جشمیدی روز دوشنبه در نشست با شهردار بوشهر افزود: بافت‌ فرسوده شهری به دلیل فرسودگی کالبدی نیازمند تجدید حیات، به ‌روزکردن، تبدیل و دگرگونی، حفاظت، نو شدن، احیا و تعمیراست.
وی بیان کرد: امروز موضوع احیای بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری به یک موضوع کلیدی در زمینه راهبردهای توسعه شهری تبدیل شده است.
براساس برنامه ششموسعه 2هزار و 700 محله بافت ناکارآمد در کشور شناسایی شده که باید هر سال 270 محله بازآفرینی شود که سهم استان بوشهر امسال 13 محله تعیین شده است.
شهرهای بوشهر و برازجان به ترتیب بیشترین مساحت بافت ناکارآمد شهری را در استان بوشهر دارند و شهرهای خورموج و اهرم در رتبه های بعدی هستند.
جمشیدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کمترین توقع مردم پاسخگویی، تکریم، حل مسائل و مشکلات آنان است در این ارتباط زمینه سازی برای رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی بویژه شهرداری مهم و ضروری است.
وی بیان کرد: شهرداری باید با پشتکار، تعامل و همکاری در رسیدگی به عمران و امور شهری و خدمت رسانی مطلوب به شهروندان اهتمام ویژه ای داشته باشد.
جمشدی افزود: با گسترش شبکه های اجتماعی، شاهد مطالبات بیشتر مردمی هستیم و امیدواریم همه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار از تمام فرصت ها و ظرفیت های موجود برای توسعه عمران شهری، حل مسائل و مشکلات و رضایتمندی بیشتر شهروندان استفاده کنند.
فرماندار بوشهر برگزاری دیدارها و ملاقات های عمومی شهرداران و مدیران شهری به صورت منظم با مردم را فرصتی مناسب، برای حل مشکلات آنان دانست و خواستار جدیت بیشتر برای حل مشکلات مردم شد.
جمشیدی استفاده از توان و بهره مندی از ظرفیت های قانونی برای افزایش خدمت رسانی به مردم را مهم و اثر گذار دانست و یکی از مصادیق حقوق شهروندی را ارتباط گسترده و دوسویه کارکنان شهرداری با شهروندان برای ارتقای خدمات در بخش های مختلف مدیریت شهری برشمرد.
فرماندار بوشهر گفت: مسئولان شهرداری از ورزشگاه ها، فرهنگسراها و بوستان ها برابر قوانین و مقررات برای ایجاد شادی و نشاط اجتماعی در میان شهروندان استفاده کنند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.