اسکندر احمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: دانش آموزان این شهرستان در رشته های ورزشی از جمله در دوومیدانی صاحب مقام های برتر در کشور و استان شدند و در کبدی رشته نوپا نیز توانستند در رقابت های استانی خوش بدرخشند.
وی اظهارداشت: شناخت و توانایی در کشف استعدادهای ناب ورزشی دانش آموزان ثمره تلاش و زحمات افرادی است که نام مقدس معلمان ورزش را یدک می کشند و می توانند سال های متوالی ورزش شهر، استان و کشور را در سطوح بین المللی درخشان نشان دهند.
احمدی بیان کرد: دیدگاه آموزش و پرورش گناوه به ورزش همواره مثبت بوده که توجه به این مهم باعث شده تا دانش آموزان این شهرستان در سطح استان و کشور بارها افتخار آفرینی کنند.
مسئول انجمن کبدی پسران آموزش و پرورش گناوه گفت: این تیم با اقتدار توانست مقام قهرمانی استان را کسب و شهرستان های جم و کنگان مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.
صادق عبدالهی افزود: باتوجه به اینکه قراراست مسابقات کشوری در بهمن ماه سال جاری به میزبانی قم برگزار شود، از همین امروز برنامه ریزی خود را برای آمادگی در این مسابقات انجام خواهیم داد.
زهرا سیفی مسئول انجمن کبدی دختران آموزش و پرورش گناوه گفت: تیم کبدی دانش آموزی دختران گناوه توانست بسیار مقتدر در مسابقات استانی حاضر شود و تنها با بدشانسی و اختلاف امتیاز فنی نایب قهرمان شود.
وی افزود: گناوه استعدادهای فراوانی در زمینه ورزشی دارد و با کشف آنها آینده خوبی برای ورزش این شهرستان رقم خواهیم زد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر با جمعیت 103 هزارنفر دارای 18 هزار دانش آموز است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.