به گزارش ایرنا، علیرضا رستمی روز چهارشنبه در نشست با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: در این ارتباط با سفر به استان های ساحلی برنامه ریزی برای گسترش فعالیت های رشته موج سواری در دستور کار قرار گرفته است.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه این رشته در المپیک 2020 توکیو برای نخستین بار حضور می یابد ازهم اکنون برنامه ریزی مناسبی برای گسترش این رشته انجام شده است.
وی اضافه کرد: 2 رویداد مهم در سال 2019در این رشته در سطح آسیایی و جهانی برگزار می شود که ابتدا مسابقات آسیایی تایلند را پیش رو داریم و پس از آن رقابت های جهانی این رشته به میزبانی کشور ژاپن برگزار می شود.
رستمی یاد آورشد: با توجه به اینکه این رشته در ایران در سال 1395 راه اندازی شده هدف گذاری ما در المپیک 2020 توکیو کسب تجربه است و در المپیک 2024 برای کسب مدال تلاش خواهیم کرد.
وی افزود: اکنون ایران، امارات و عمان به عنوان سه کشور غرب آسیا در رشته موج سواری فعالیت دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به زیر ساخت مناسب این استان در ورزش های آبی و ساحلی این اداره کل آماده گسترش این رشته در استان بوشهر است.
احمد بهروزیان فرد افزود: با توجه به اینکه هشت شهرستان این استان داری فضای آبی و ساحلی هستند و وجود استخر بین المللی، آمادگی میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی موج سواری در آینده در استان بوشهر وجود دارد.
وی اضافه کرد: در این ارتباط پیشنهاد می شود با توجه به وجود زیرساخت های مناسب استان بوشهر به عنوان مرکزیت این رشته در سطح کشور معرفی شود.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.