به گزارش ایرنا، شهردار عالیشهر دراین آیین گفت: پروژه فواره آبی بلند زن میدان شهدا شهر عالیشهر(میدان ورودی شهر) با یک میلیارد و 650 میلیون ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.
مهدی قائدی افزود: قطر دایره سازه این فواره 21 متر، ارتفاع چهار فواره 10 و ارتفاع یکی از آنها نیز به طول 20 متر است.
شهردار عالیشهر یادآورشد: بهسازی و چمن کاری میدان شهدان نیز با سه میلیارد و 450 میلیون ریال اجرا شده است.
قائدی ادامه داد: پروژه پارک خانواده سبز نیز با 2 میلیارد و 850 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده که این پارک تنها برای استفاده خانواده ها احداث شده است.
وی یادآور شد: دراین پارک هر گونه استعمال دخانیات ممنوع است.
شهردار عالیشهر گفت: با هدف ساماندهی تردد پروژه روشنایی و رفیوژ خیابان فرهنگ یکی از پرترددترین خیایان های عالیشهر نیز با صرف 2 میلیارد و 200 میلیون ریال احداث شده است.
وی ادامه داد: این سه پروژه تمامی اعتبار آنها از محل اعتبارات داخلی شهرداری احداث شده است.
قائدی گفت: در آینده نزدیک نیز پروژه پارک جنگلی عالیشهر با 13 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به بهره برداری می رسد.
رئیس شورای شهر عالیشهر نیز گفت: از زمان آغاز فعالیت شورای جدید شهر عالیشهر 50 پروژه بزرگ و کوچک به افتتاح رسیده و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
خدارحم فراشبندی افزود: رویکرد شورا ایجاد تغییرات اساسی در سیما و منظر شهری عالیشهر است که با بهره گیری از شهرداری جوان و با انگیزه به دستاوردهای خوبی در این زمینه دست پیدا کردیم.
امام جمعه شهر عالیشهر نیز گفت: با وجود اقدام های خوب صورت گرفته شهر عالیشهر تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله زیادی دارد و باید قدم به قدم برای رفع مشکلات آن چاره اندیشی کرد.
حجت الاسلام سید محمد هاشمی اظهار داشت: شهرداری باید با اولویت بندی پروژه ها همچنان در روند جلب رضایت حداکثری شهروندان تلاش کند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.