به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فرد روز دوشنبه در حاشیه آئین اختتامیه رقابت ها در جمع خبرنگاران افزود: در این رقابتها شرکت کنندگانی از استانهای اصفهان، مازندران، فارس، بوشهر، خراسان های رضوی ، جنوبی و شمالی ، یزد، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، تهران، سیستان و بلوچستان، مرکزی، گلستان، سمنان و البرز حضور داشتند.
وی ادامه داد: در رشته میانداری انفرادی بزرگسالان وزن منفی 90 کیلوگرم علی جلیجو از البرز و مصطفی دلاکه از خراسان جنوبی اول و دوم شدند و محمد نغمه کو از تهران و حمیدرضا رهپیما از فارس به عنوان سومی مشترک دست یافتند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: در وزن مثبت 90 کیلوگرم محسن گلستانی زاده از خراسان رضوی و احسان حدادی از گلستان به رتبه نخست و دومی رسیدند و سیدمحمد صحرابی از فارس و محمدرضا رضایی از خراسان جنوبی نیز به طور مشترک به مقام سومی دست یافتند.
بهروزیان فرد ادامه داد: در رشته میانداری انفرادی امید وزن منفی 90 کیلوگرم رضا آب باریکی از البرز و سیدعطا الله موسوی از سیستان و بلوچستان اول و دوم شدند و عباس مرادی زاده از یزد و حمید پرتویار از آذربایجان بطور مشترک سوم شدند.
وی یادآورشد: در این بخش در وزن مثبت 90 کیلوگرم مرتضی گلرخ از خراسان رضوی،وحید سلیمی از کرمانشاه و مهدی نجفی از مرکزی به ترتیب به عنوان های نخست تا سومی دست پیدا کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در رشته میانداری انفرادی جوانان وزن منفی 80 کیلوگرم امیرحسین کاردان مقدم از خراسان جنوبی و محمدرضا درقدمی از خراسان رضوی اول و دوم شدند و رضا جعفری از اصفهان و ابوالفضل رحیمی از مازندران به مقام سومی مشترک رسیدند.
بهروزیان فرد ادامه داد: در وزن مثبت 80 کیلوگرم نیز امیرحسین ابراهیم پور از مازندران و علی قدسی پور از خراسان رضوی اول و دوم شدند و عنوان سومی مشترک نیز به محمد عباسی از بوشهر و علی اصغر دهقانی از یزد رسید.
وی اظهار داشت: در رشته مرشدی بزرگسالان نیز ابوالفضل فکور از خراسان رضوی، محمدرضا حسن پور از خراسان جنوبی به ترتیب اول و دوم شدند و سجاد صادقی از کرمانشاه و امیر عزیزی از فارس نیز بصورت مشترک رته سوم را کسب کردند.
بهروزیان فرد افزود: در رشته مرشدی امید نیز محمدحسن شاهمیر از آذربایجان شرقی و رضا اکبری شهربندی از مازندران به رتبه های اول و دوم رسیدند و مهدی ناظرحضرتی از اصفهان و محمد امین محمدی از مرکزی نیز بطور مشترک سوم شدند.
وی یادآورشد: در رشته مرشدی جوانان نیز علیرضا جوکار از فارس، علی ارشادی از خراسان رضوی و متین اعتباریان از اصفهان به ترتیب حائز رتبه های برتر شدند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.