به گزارش ایرنا، قاسم قائدی روز سه شنبه در نشست کمیته امور زیربنایی شورای اطلاع رسانی استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه شورای اطلاع رسانی استان ها از چهار کمیته سیاسی، اقتصادی، زیربنایی و اجتماعی تشکیل شده، انتظار می ‌رود دستگاه‌های اجرایی استان نهایت همکاری را با این کمیته ها برای بیان دستاوردهای دولت در استان داشته باشند.
رئیس کمیته امور زیربنایی شورای اطلاع رسانی استان بوشهربیان کرد: کمیته امور زیربنایی هم به نوبه خود اقدامات لازم را برای دریافت گزارش های دستگاه های زیرمجموعه برای اطلاع رسانی دستاوردها و خدمات دولت انجام می دهد.
قائدی افزود: از اعضای کمیته امور زیربنایی انتظار می‌ رود نظرهای پیشنهادی و اصلاحی خود در مورد دستورالعمل شورای اطلاع رسانی استان را به کمیته امور زیربنایی مستقر در اداره کل مدیریت بحران ارسال کنند.
وی یادآور شد: نظرات ارسالی به کمیته زیربنایی پس از پایش صورت گرفته به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان مستقر در اداره کل روابط عمومی استانداری ارسال می شود.
رئیس کمیته امور زیربنایی شورای اطلاع رسانی استان بوشهر یادآور شد: یکی از بخش‌های مهم هر سازمان، روابط عمومی است و با توجه به اهمیت وظایف این بخش برای بیان دستاوردهای دولت، دستگاه‌های اجرایی باید نهایت حمایت خود را از روابط عمومی انجام دهند.
قائدی گفت: روابط عمومی استانداری هم به عنوان دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در استان نقشی مهم در هماهنگی روابط عمومی ها برای انعکاس خدمات و دستاوردهای دولت دارد.
6043/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.