سیده زهرا موسوی نسب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی گناوه افزود: به نظر می رسد نبود تحلیل و بررسی وحدت و انسجام و گاهی سطحی نگری ها، کج سلیقگی و کارآیی نداشتن شخص یا اشخاصی باعث تحقق نیافتن اصل هدف شود که این موارد در پیرامون محیط دانشگاهی و حوزوی این شهرستان نیز کم و بیش شاهد بوده ایم.
وی اظهارداشت: وحدت و همبستگی حوزه و دانشگاه باتوجه به جایگاهی که این 2مرکز در پیشبرد اهداف اسلامی و مباحث علمی مرتبط با فرهنگ اسلام ناب با داشتن سرمایه و استعدادهای قابلیت دار دارند موضوعی مهم در ماموریت این دو نهاد است که الزام آور و باید تقویت شود.
مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) گناوه افزود: تبیین و تشریح لزوم همبستگی بین حوزه و دانشگاه برای دانش آموختگان، استفاده از اساتید مجرب و متخصص و دلسوز به مسائل کلان اجتماعی و فرهنگی، نخبه پروری در فضای این 2 مرکز می تواند مسیر این ماموریت مهم را هموارتر کند.
وی اظهارداشت: انسجام، وحدت، هماهنگی و همکاری اصولی در مباحث جاری در فضای حوزه و دانشگاه، تاثیرات خوبی را در سطح جامعه در مدت زمان کوتاهی رقم خواهد زد.
موسوی نسب گفت: بازخوانی حوادث سالهای قبل و پس از وقوع انقلاب اسلامی، شخصیت ها و چهره هایی را همچون شهید دکتر مفتح به ما شناسانده که در راه علمی و الهی این مرز و بوم و انقلاب جان خود را تقدیم کرده اند.
مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) گناوه افزود: شهید آیت الله دکتر مفتح همانگونه که در راه پیوند علمی و اسلامی حوزه و دانشگاه از هیچ تلاشی فرو گذاری نکرد، امروز بار سنگین این مهم بر عهده همه مراکز آموزشی و پژوهشی در سطح حوزه و دانشگاه است تا آرمان بلند امام راحل و مقام معظم رهبری با سرعت و دقت بیشتری طی و به موفقیت های والا و عظیم تری نایل شویم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای دو حوزه علمیه خواهران و برداران و سه دانشگاه پیام نور، علمی کاربردی و آزاداسلامی است.
6043/6164
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.