به گزارش ایرنا، احسان رزمی نیا روز شنبه در اختتامیه نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های روستاییان و عشایر دشتی افزود: توجه به مشاغل روستایی اولویت مهم مسئولان برای توسعه اشتغال پایدار است و تاکید آنها مبنی بر اقتصاد محور کردن روستاهاست.
وی اضافه کرد: زیرساخت های توسعه در اکثر روستاهای شهرستان وجود دارد که از آنها برای ایجاد اشتغال باید استفاده شود.
وی از همکاری نهادها، بخشداری ها، شوراها و دهیاری ها و عشایر دشتی در برگزاری این نمایشگاه قدردانی کرد و افزود: با برگزاری این نمایشگاه روستاییان داشته های خود را بهتر معرفی کردند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: این نمایشگاه یک اتفاق تازه بود و با استقبال خوبی از طرف مردم این شهرستان و گردشگران مواجه شد.
حمید زارعی اضافه کرد: در این نمایشگاه از بخش مرکزی روستاهای محمدآباد، بحیری، بادام زار، وراوی، حیدری، مل گل، مل گاودان، فقیه حسنان، درازی، لاورشرقی و احشام قائدها شرکت داشتند.
مدیر اجرایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های روستاییان و عشایر دشتی ادامه داد: همچنین روستاهای لاورساحلی، کبگان، گلستان، کردوان علیا، سفلی و رییسی، میته، دهداری، گنخک کورا و شیخی، زیارت، بامنیر، امام آباد، گزدراز، شیخیان ماری، بنیاد، تلخو و باغ پیر از بخش کاکی شرکت داشتند.
زارعی یاد آورشد: از بخش شنبه و طسوج نیز روستاهای کردلان، چاهگاه، باغان، درویشی و سرمک حضور داشتند که در کنار سایر روستاها به مدت چهار روز غرفه های خود را برپا کرده بودند.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
6043/7206
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.