به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش جزیره خارگ افزود: در بخش آموزش و پرورش و فنی وحرفه‌ای در لایحه بودجه سال 98،‌ مبلغ 2 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه‌ بندی معلمان تامین اعتبار شده است که پیگیر افزایش آن هستیم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهارداشت: برای جذب فرهنگیان و تامین نیرو در کارگروه‌های تخصصی مجلس رایزنی هایی شده است و همچنین برای جزیره خارگ به طور ویژه با مقام عالی وزارت مذاکراتی انجام شده است.
خدری شرایط سخت مکانی جزیره خارگ را متفاوت از سایر نقاط کشور دانست و گفت: اگر فرهنگیان این جزیره با سایر همکاران خود در مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها یکسان دیده شوند، نه تنها عادلانه نیست که عین بی عدالتی است.
فرماندار بوشهر نیز افزود: سرمایه گذاری در بخش آموزش و پرورش از اولویتهای این شهرستان است و تلاش می شود تا حد امکان مشکلات این بخش به کمترین حد ممکن برسد.
عباس جمشیدی اظهارداشت: حمایت مالی برای راهیابی دانش آموزان به دانشگاه های معتبر از جمله طرحهای موفقی بود که در برخی از شهرستان های استان اجرا و پیشنهاد می شود در خارگ نیز اجرا شود.
وی ادامه داد: برای تردد فرهنگیان و تغذیه معلمان مجرد نیز باتوجه به اینکه مجموعه نفت و پتروشیمی دچار محدودیت‌هایی شده اند با این حال انتظار می رود در کنار معلمان بمانند تا به فرزندان این منطقه بهتر رسیدگی شود.
جمشیدی گفت: تلاش می شود پروژه های آموزشی نیمه تمام در جزیره خارگ تامین اعتبار شوند.
رضا برمک رئیس آموزش و پرورش خارگ گفت: در توسعه علمی، آموزشی و پرورشی این منطقه نگاه فرابخشی حاکم و تعامل و تفاهم همه دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در این جزیره باعث پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش در این منطقه شده است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.