به گزارش ایرنا جمشید تقی زاده روز شنبه در آئین بازدید از روند پیشرفت تعمیرات اساسی شرکت پتروشیمی جم افزود: تدارک و اجرای عملیات اورهال این شرکت نشان از نظم و اراده بزرگ در جبهه جهاد اقتصادی دارد.
وی یادآورشد: همت همه دست اندرکاران شرکت پتروشیمی جم برای افزایش تولید و کمک به اقتصاد کشور در جنگ نابرابر اقتصادی تداوم راه مجاهدان و ایثارگران دفاع مقدس است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اظهارداشت: سرمایه اصلی کشور در جبهه اقتصادی همین تفکرات ناب و ارده پولادین افسران اقتصادی در مجموعه صنعت است که باعث ناکامی سیاست های تقابلی دشمن عیله ایران اسلامی می شود.
تقی زاده گفت :به نمایندگی بیش از 1.5 میلیون بازنشسته که صاحبان اصلی این شرکت و از شریف ترین اقشار جامعه هستند ، اینجا هستم تا به شما خداقوت بگویم.
وی ادامه داد:بازنشستگان باید بدانند که ما و مجموعه های متعلق به آنها نسبت به سرمایه آنان حساس و دقیق هستیم و از هیچ کوششی برای حفظ آن دریغ نداریم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: باتوجه به حساسیت موضوع ، نام بردن از دستاوردها میسر نیست لیکن در چند ماه آینده اقدامات تحول آفرین حاصل دست و فکر شما را به جامعه صنعت هدیه خواهیم داد.
تقی زاده با اشـاره به انتخاب درست و بجـای شعـار این تعمیـرات اسـاسی گفت : اراده و اعتقاد به شعار ' جهاد ادامه دارد ' در جبین همه شما مشهود است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم نیز گفت: همزمان با عملیات بزرگ‌ترین اورهال تاریخ پتروشیمی جم، 236پروژه بهبود فرایندی با هدف افزایش راندمان تولید و رفع موانع و مشکلات ، جانی دوباره به این مجتمع عظیم خواهد بخشید.
سید حسین میر افضلی افزود: بزرگ‌ترین تعمیرات اساسی مجتمع پتروشیمی جم با هدف رفع گلوگاه‌های تولید و دستیابی به تولید پایدار درمحصولات مختلف، کاهش ریسک عملیاتی در دوره بهره‌برداری واحدها، افزایش ظرفیت تولید برخی از محصولات و از همه مهم‌تر کاهش آلایندگی در تولید و مدیریت مصرف سوخت و انرژی از اوایل آذرماه آغاز و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.
وی یادآورشد: شرکت پتروشیمی جم به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های الفینی جهان در منطقه عسلویه ، پایتخت انرژی کشور با عزم و اراده کارکنان و در راستای حمایت از کالای ایرانی موفق شده است در سال‌های اخیر بیش از 1000 قطعه صنعتی مورد نیاز را در شرکت طراحی و بومی‌ سازی کند که بخش عمده‌ای از این قطعات در این تعمیرات اساسی مورد استفاده قرار گرفت.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.