به گزارش ایرنا، آنیتا مظفری روز یکشنبه در نشست کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر افزود: انقلاب اسلامی و امنیت حاکم بر کشور مرهون ایثار شهدا و خانواده های آنان است.
وی بیان کرد: این ایثارگری ها باید همواره پاس داشته شود که یکی از راه های مهم در تحقق این مهم برگزاری یادواره های شهداست.
مظفری ادامه داد: مهم ترین جنبه یادواره های شهدا بعد فرهنگی آن است که مردم در این بخش نقشی مهم عهده دار هستند.
وی افزود: در این زمینه باید با خلق آثار توسط نویسندگان و هنرمندان زمینه این انتقال پیام فرهنگی به نسل جوان جامعه فراهم شود.
مظفری گفت: در این ارتباط یکی از کمیته های 20 گانه کنگره سرداران و 2000 شهید والامقام استان بوشهر به موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: چاپ کتاب و نشریاتی در ارتباط با موضوع شهدا و ایثارگران و از جان گذشتگی های آنان یکی از ابرازهای مهم در ماندگار سازی حماسه های این قشر است.
مظفری گفت: در قالب کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کنگره سرداران و 2000 شهید والامقام استان بوشهر سعی می شود تا با شناسایی نویسندگان توانمند زمینه با معرفی آنها به کمیته یاد شده زمینه تولید آثارهای فاخری در حوزه ایثار و شهادت فراهم شود.
وی ادامه داد: راه اندازی کتابخانه الکترونیک کتاب های دفاع مقدس از جمله برنامه های فرهنگی استان است که در دستور کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر است.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.