به گزارش ایرنا، عبدالامیر قاسمی روز یکشنبه درجلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان افزود: در این ارتباط شهرداری های دیلم و امام حسن نیز باید با مطالعات، طراحی جدیدی برای آبیاری به فضاهای سبز شهری درنظر بگیرند.
وی اظهارداشت: چنانچه گلخانه ای مجوز لازم برای فعالیت را کسب کرده و تاکنون نسبت به اجرای طرح خود اقدامی انجام نداده به هیچ وجه مجوز آنها تمدید نخواهد شد.
فرماندار دیلم با بیان اینکه باید برخورد جدی با بهره برداران غیر مجاز آب انجام شود، گفت: تمامی مصوبه های این شورا باید اجرایی شود و هر دستگاه اجرایی کوتاهی کند، برخورد می شود.
وی بیان کرد: بانگاه و اهتمام دولت تدبیر و امید و توجه استاندار و نماینده حوزه انتخابیه، عملیات اجرایی سد دره امیری به عنوان یکی از بزرگترین طرح های کشور در حوزه آبخیزداری وآبخوان داری بزودی آغاز می شود.
قاسمی گفت: باتوجه به اینکه سد دره امیری دارای چشم انداز بسیار مناسبی برای آینده شهرستان درحوزه توسعه و ایجاد اشتغال است، جهاد کشاورزی موظف است در اسرع وقت نسبت به انجام طرح مطالعاتی نحوه چگونگی انتقال آب به زمین های کشاورزی اقدام کند.
فرماندار دیلم افزود: از مردم شریف این شهرستان انتظار داریم علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب در فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به جامعه تلاش و مسئولان را یاری کنند تا شهرستان در تابستان سال آینده با مشکل کم آبی مواجه نشود.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر از مناطق کم آب کشور است.
6043/6164/7215
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.