به گزارش ایرنا، علی رضا صمیمی دروازبان بوشهری تیم ملی فوتسال ایران که برای سومین سال پیاپی نامش در میان 10 دروازبان برتر دنیا قرار گرفته روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سایت فوتسال پلانت که معتبرترین منبع فوتسال دنیا است برای سومین سال پیاپی نامم را در لیست بهترین ها قرار داده که این را یک افتخار ارزشمند برای خود و جامعه فوتسال کشور می دانم.
صمیمی ادامه داد: هر ساله اواخر سال میلادی با نظر کارشناسان و مربیان بزرگ بهترین های دنیای فوتسال انتخاب می شوند که امیدوارم با دعای خیر مردم بوشهر بتوانم باز هم نام ایران و استانم را در دنیا مطرح کنم.
وی افزود: سطح فوتسال آسیا از اروپا پایین تر است و همین کارم را برای قرار گرفتن در بین سه نفر سخت می کند زیرا جام باشگاه های اروپا بیش از بازی های آسیایی دیده می شود.
صمیمی ادامه داد: با این وجود امیدوارم امسال انصاف در رای گیری ها بیش از گذشته رعایت شود و من در میان سه دروازبان برتر دنیا قرار گیرم.
وی یادآور شد: از مجموعه های تیم ملی فوتسال و باشگاه مس سونگون نیز قدردانی می کنم که در قرار گرفتنم در بین 10 دوازه بان برتر فوتسال دنیا نقش قابل توجهی ایفا کردند.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.