به گزارش ایرنا، محمد حسینی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل منابع طبیعی استان بوشهر رضایت مندی مردم از عملکرد منابع طبیعی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: همچنین انتظار می رود برای صیانت از حقوق مردم و تسریع در پاسخگویی به متقاضیان کمیسیون رفع تداخل های اداره منابع طبیعی در جم فعال شود.
وی بیان کرد: اداره منابع طبیعی به دلیل رسالتی که دارد باید در زمینه تامین حقوق مردم و اجحاف نکردن به شهروندان در پرونده ها دقت داشته باشد.
حسنی گفت: همچنین با تسریع در رسیدگی به پرونده های کمیسیون ماده 57 باید وضعیت املاک و دارایی های مردم و دولت تعیین تکلیف شود.
فرماندار جم اجرای طرح های توسعه فضای سبز را از نیازها و الزامات شهرستان جم دانست و گفت: منابع طبیعی اجرای تعهدات تفاهم نامه توسعه فضای سبز میان نفت و منابع طبیعی و آبخیزداری را با جدیت دنبال کند تا هر چه زودتر این طرح مهم زیست محیطی اجرایی شود.
حسینی افزود: ارتقا و توسعه چارت نیروی انسانی منابع طبیعی جم برای ارائه بهتر و سریع تر خدمات به مردم امری ضروری است که باید بصورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.
وی همچنین با تاکید بر تسریع در تحویل و تحول اراضی محدوده شهر و روستاها به بنیاد مسکن اظهار داشت: برخی از مشکلات مردم ناشی از کند بودن اقدامات اصلاحی در ادارات است که در این زمینه انتظار داریم در اجرای طرح های مرتبط با مردم سرعت و دقت بیشتری لحاظ شود.
اجرای طرح آبخیزداری جم با 612هزار و 870 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت نفت از مصوبات دولت در سال 86 است.
در سال 1394، 73 سازه سنگی و ملاتی در این منطقه اجرا و در 1395 نیز 82 سازه سنگ ملاتی و بند خاکی در قالب این طرح به اجرا درآمد.
فاز دوم طرح های آبخیزداری شهرستان جم با 150 سازه سنگ ملاتی در سال 1396بهره برداری شد.
6043/7212
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.