به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی دوشنبه شب در نشست با اعضای کمیسیون دانشجویی استان بوشهر افزود: 16 آذر نقطه عطفی در فعالیتهای سیاسی دانشجویان و یادآور مبارزه شجاعانه و عزتمندانه دانشجویان بر علیه نظام سلطه و استکبار است.
وی بیان کرد: دانشجویان در 16 آذر سال 1332 سینه خود را در مقابل ظالمان و سلطه‌طلبان سپر کردند و با خون پاک خود در گذر زمان فریاد استکبار ستیزی ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.
خورشیدی با اشاره به نقش و جایگاه دانشجویان در توسعه و پیشرفت جامعه بیان کرد: فرهنگ مطالبه‌گری در دوران تحصیل جوانان در مراکز آموزش عالی به اوج خود می ‌رسد که نشان از جایگاه این قشر در توسعه و پیشرفت جامعه است.
وی گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مراسم 16 آذر امسال باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار و در این راستا هیچ مراسمی که از سوی دستگاه متولی مجوز برگزاری گرفته شده نباید لغو شود.
خورشیدی اظهار داشت: مجموعه مدیران و مسئولان دانشگاهی، برپایی مراسم‌های روز دانشجو را به دانشجویان واگذار و حمایت لازم را از آنان به منظور برگزاری باشکوه این روز داشته باشند.
وی بیان کرد: این مراسم‌ها که از سوی یک تشکل دانشجویی معتقد به نظام برگزار می‌شود در عمل در سیاست کشور مشارکت کرده و بدین ترتیب تعلق خود را به نظام سیاسی اعلام می‌کند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری بوشهر افزود: باید راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در قشر دانشجو فراهم شود چراکه این دانشجویان مدیران آینده جامعه به حساب می آیند.
وی تصریح کرد: موفقیت‌های پی در پی دانشجویان ایرانی در عرصه‌های علمی و پژوهشی نشان دهنده سهم مهم این قشر در پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور است.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.